Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wens: zwanger in 2021

• Auteur
  • CoVo
    Bijdrager
    #10429859 Quote

Ben ontzettend blij voor jullie Alyda!Geniet ervan!

Welkom Mirtje! Zet je jezelf op hey lijstje erbij? Best een pittig verhaal van je eerste kindje, fijn dat alles uiteindelijk wel goed komt. Wel even spannend geweest denk ik?

Baby uit liefde
    Bijdrager
    #10429975 Quote

Hoi Dames, 

pff wat duurt het wachten toch lang! 

Vandaag 5 dagen voor nod en heb wat spotting in mn slipje. Klein beetje bruin. Wie weet een innesteling? Zou dat kunnen? 

Het kan ook het begin van de menstruatie zijn natuurlijj.. 

CoVo
    Bijdrager
    #10429978 Quote

Spannend Baby uit Liefde! Heb je vaker vroeg voor je NOD last van spotting? Zo nee zou ik zeker denken dat het ook door een innesteling kan komen hoor. Ik duim met je mee!

Baby uit liefde
    Bijdrager
    #10429981 Quote

Hi CoVo, nee dat heb ik nooit. 

Altijd op de dag dat ik ongesteld moet worden meteen helder rood bloed. Ik voel dat meestal ook aankomen door de buikpijn. 

Heb nu nergens last van. En zag het ineens. 
    Wat spannend zeg. Lees nu dat dit inderdaad een innesteling zou kunnen zijn. 

Carolinerkj
    Bijdrager
    #10430006 Quote

Welkom mirtjemirtje spannend lijkt mij na zo’n eerste zwangerschap om weer voor een 2de te gaan 

Baby uit liefde lijkt op innesteling als je dit nooit hebt gehad maar kan alle kanten nog op hopelijk is het raak ik ga duimen voor je

Alyda gefeliciteerd nu lekker genieten 

Hier donderdag zaterdag en zondag echo gehad 6 eitjes die goed groeien en nog 1 die ook steeds groeide maar waarschijnlijk niks in  zondag pregnyl gespoten en morgen punctie spannend maar heb er ook wel zin in hopelijk veel.bevruchtingen 

Kaa
    Bijdrager
    #10430022 Quote

Helaas ongesteld geworden dus naar de volgende ronde. 

In mei hebben we een afspraak met de gynaecoloog na een jaar proberen. Dat is ook wel even spannend.. 

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

MarliesBB
    Bijdrager
    #10430055 Quote

Baby uit liefde, wat spannend! Wanneer ga je testen? 

@Kaa, wat balen 🙁 Spannend van de gynaecoloog, maar denk ook wel prettig dat jullie dan wat hulp kunnen krijgen? 

Baby uit liefde
    Bijdrager
    #10430058 Quote

MarliesBB ik ga denk ik op NOD testen. De laatse keren altijd precies op NOD toch ongesteld geworden. Dus nog even afwachten. 

Kaa wat spannend! Hopelijk krijg je meer inzicht in waarom het nog niet gelukt is. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct