Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wens: zwanger in 2021

• Auteur
  • MarliesBB
    Bijdrager
    #10434411 Quote

@Amberh, wat een moeilijk nieuws 🙁 Sterkte!

Liefs van
    Bijdrager
    #10434573 Quote

Gefeliciteerd voor alle zwangere!

Hier wat afstand genomen van t forum en alles er omheen. 24 april is mijn NOD.
    Zit nu weer op t wachtbankje en voel me prima. Geduld is een schone zaak…

Baby uit liefde
    Bijdrager
    #10435043 Quote

@Amberh Jeej wat moeilijk nieuws! Heel veel sterkte. 

Dames ik heb niet meer getest na de laatste keer. Dat wil ik volgende week doen. Maar heb zo iets raars, heb ontzettende jeuk aan de binnenkant van mn handpalmen. Iemand een idee of dit te maken kan hebben met zwangerschap? Of nog steeds ontwenningsverschijnselen van de pil?

Kat
    Bijdrager
    #10435180 Quote

Ik baal even, ik had sinds maandagavond wat spotting. Tot deze ochtend was het minimaal. Stiekem was ik super enthousiast omdat het niet opbouwde en sinds donderdag middag had ik zelfs geen afscheiding meer. Helaas begon de rugpijn en krampen daarnet en zet het nu wel door. Vandaag cyclusdag 23. Vorige cyclus was 22d. Weer door naar de volgende ronde :(. Al moet ik even mijn moed weer bij elkaar rapen na die hoopvolle dagen. 

Baby uit liefde
    Bijdrager
    #10435484 Quote

@Kat balen he.. Op naar de volgende ronde. 

Ik net een test gedaan. Deze was negatief. Aparte maand gehad dus deze keer.. Op naar de volgende ronde.. BALEN.

MarliesBB
    Bijdrager
    #10435573 Quote

Wat balen Kat & Baby uit liefde… 🙁 

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

JessieJM
    Bijdrager
    #10435876 Quote

Hee allemaal,

ik ben een tijdje weggeweest om de miskraam te verwerken en ik denk ook niet dat ik terugkom op het forum, omdat het me eigenlijk wel wat meer rust geeft om hier niet te zijn. Ik wou alleen even laten weten dat ik inmiddels weer 4 weken + 4 dagen zwanger ben. En jullie dus ook weer een stukje hoop wil geven dat het uiteindelijk weer goed komt. Dit gun ik jullie ook allemaal van harte! 

Dikke knuffel

Jessie

MarieClairetje
    Bijdrager
    #10435898 Quote

Dag 16 van mijn cyclus, voor mijn gevoel zit ik rond de ei-sprong maar de ovulatietest (van sensitest) laat al dagen geen tweede streep zien, niet eens een lichte streep. (Wel een controlelijn). Mijn cyclus is volgens mij ongeveer 28 dagen dus dan zou nu toch wel een ei-sprong moeten zijn? Ik test nog even door maar ik vroeg me af op welke dag van je cyclus jullie je ei-sprong hebben. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct