Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wens: zwanger in 2021

• Auteur
  • CoVo
    Bijdrager
    #10435948 Quote

Gefeliciteerd Jessie!! Ik ben heel blij voor je. Als ik je niet meer zie: heel veel succes met alles, en ik hoop van harte dat je een mooi kindje in je armen mag hebben aan het eind van deze zwangerschap. ❤ Alle moois gewenst!

Zwanger yes
    Bijdrager
    #10435960 Quote

Jessie ook Gefeliciteerd! Fijn na de miskraam weer zwanger te zijn! 

Wensje
    Bijdrager
    #10436044 Quote

Wat fijn om je weer te horen jessie! Heel veel succes en een mooie zwangerschap gewenst xx

JessieJM
    Bijdrager
    #10436050 Quote

Dank jullie wel! Dat gun ik jullie ook allemaal❤️ voor nu gaan we weer een spannende tijd tegemoet, maar zitten er positief in 😊

Ramboo
    Bijdrager
    #10436058 Quote

Ten eerste, gefeliciteerd zwangeren!

Ik heb een vraag.
    12 april was de ovulatie test van de sensitest positief maar de Kruidvat test negatief. Zelfde urine getest.
    13 april was het precies andersom.
    We hebben 11, 12 en 15 april seks gehad. Ben ik dan te laat geweest met seks of is er nog een sprankeltje hoop?
    Ik ben echt weer even helemaal uit de ovulatie testen en van sommige websites word ik ook niet wijs.

#10436103 Quote

Goedenavond! 

Terug van weggeweest, in dit topic dan. Ik zie weer nieuwe zwangeren op het lijstje staan. Gefeliciteerd! 

@Jessie Gefeliciteerd met je zwangerschap! Is je zo gegund na je moeilijke periode. Ik wens je het allerbeste en natuurlijk een hele fijne zwangerschap. Hopen stiekem ooit wel weer iets van je te horen maar dat is natuurlijk geheel aan jou ❤️

@CoVo Leuk een jongen! Hoe ver ben jij nu? 

Vanuit mij ook een kleine update: ik ben al weer bijna 14 weken, eerste trimester zit er op! Laatste weken is het erg zwaar en helaas ook medisch geworden en regelmatig in het ziekenhuis of telefonisch contact maar hopelijk gaat dat binnenkort beter. Ennnn ook leuk nieuws: ik weet het geslacht! Een meisje!

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #10436106 Quote

@Rambo Je hebt het goed getimed, je hebt je kansen benut. Voor nu fingers crossed komende 2 weken 🙂 

Ramboo
    Bijdrager
    #10436137 Quote

Thanks voor.je reactie! We gaan duimen!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct