Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wens: zwanger in 2021

• Auteur
  • MamaVanAiden
    Bijdrager
    #10441324 Quote

Hey ramboo ik ga straks toch nog maar een ovulatie test doen zwanger lijkt me niet omdat ik vorige week nog ongesteld was het is allemaal maar raar

MamaVanAiden
    Bijdrager
    #10441332 Quote

Ik heb een zwangerschapstest gedaan die was negatief dus dat is uitgesloten en heb nog een ovulatietest gedaan en die was heel licht nu dus gister was echt mijn piek op dag 10 dus

Ramboo
    Bijdrager
    #10441737 Quote

Ach @mamavanaiden! Wat jammer!

Baby uit liefde
    Bijdrager
    #10442604 Quote

Test

Baby uit liefde
    Bijdrager
    #10442610 Quote

Hoi meiden, 

Heb al een paar dagen niets kunnen schrijven ivm een error op deze website! Gelukkig is het weer verholpen! 

@steefeef gefeliciteerd! Wat super leuk!

Ik heb vorige week donderdag ook voor het eerst positief gestest! Dus ik ben zwanger!! Testjes lopen mooi op en ben nu 4 weekjes zwanger! Wist het dus al 5 dagen voor NOD! 

Eerste misselijkheid is vandaag begonnen.. 

Heb 31 mei savonds de eerste echo! Spannend! 

CoVo
    Bijdrager
    #10442631 Quote

Gefeliciteerd Baby uit Liefde!! Wat mooi! Ben heel blij voor je! Geniet ervan hoor! ❤

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Wensje
    Bijdrager
    #10442639 Quote

Gefeliciteerd met de zwangerschap xx

MTH
    Bijdrager
    #10442656 Quote

Rambo en liefs van, wat vreselijk balen ☹ 

@covo, wat fijn dat je een goede 20 weken echo gehad hebt. Is toch een hele belangrijke grijze echo, altijd fijn als je dan goed nieuws krijgt. Hoe voel je je verder ? 

Baby uit liefde en steefeef, wat een prachtig nieuws!! Gefeliciteerd allebei 🤩

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct