Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wens: zwanger in 2021

• Auteur
  • CoVo
    Bijdrager
    #10455607 Quote

Ah wat goed Jessie! Lekker gevoel he! Die termijnecho is toch fijn om voorbij te zijn! Wat een verschil per echo he! Ik vond dat zo leuk iedere keer.
    En 19 december, mooie datum! Mooi tussen de feestdagen in 😉

JessieJM
    Bijdrager
    #10455753 Quote

@covo ja klopt! Goede timing. Al zegt het niets over de daadwerkelijk datum😅 wanneer ben jij uitgerekend? Augustus/september? Hoop dat alles goed gaat😊

Carolinerkj
    Bijdrager
    #10456847 Quote

Hoi hoi 

Gefeliciteerd covo wat grappig dat we allebei gaan trouwen 

Hoe gaat het nu met jou Steefeef?

Mooi dat je echo goed was jessieJm kun je weer wat beter genieten van het wondertje in je buik

Hier vanmiddag de 2de terug plaatsing gehad van de embryo die we hadden ingevroren nu dus weer op het spannende wachtbankje hopelijk is het raak anders moet de punctie weer overnieuw om eitjes te kweken maar we focussen ons op het andere mooie wat ons te wachten staat 🥰en gaat de tijd snel voorbij 

SteefEef
    Bijdrager
    #10456949 Quote

Wat spannend Caroline. Het zou alles wel af maken als het nu gaat lukken. Goed dat jullie je op iets anders heel moois focussen. Wat een prachtige dag zal dat gaan worden zeggen!!🥰🥰

lief dat je het vraagt Caroline. Het gaat hier wisselend. Vandaag een gevoel van net wel net niet misselijk en lichte hoofdpijn, heel soms wat gevoelige tepels maar dat merk ik meer met als mn bh uit gaat of ik me afdroog met een handdoek. Niet echt een harde of opgeblazen buik meer en het anders voelen is ook weg ofzo?!

Het stelt me ergens iets gerust dat meer dames het afnemen van kwaaltjes in deze periode hebben en houdt me dat dan ook voor plus geen bloed is goed. Maar oww wat ben ik weer nerveus voor woensdag, of alles nog echt wel goed zit. 

Gisteren waren er vrienden op bezoek en zij is hoogzwanger. Wat prachtig is dat zeg! Ze weten het nog niet van ons, willen even de komende echo afwachten. Ze zei dat ze in het begin niet echt klachten had, op wat moeheid na. Dat stelt me ook iets gerust, maar toch dat stemmetje in mn hoofd met twijfels en angst blijft langskomen. 

Jessicaa
    Bijdrager
    #10457652 Quote

Wauw wat een leuke dingen om te lezen!! Goede echo’s en 2 bruiloften!! Gefeliciteerd!! Wij hebben net onze geslachtsbepalingen echo gehad en wij zijn in verwachting van een jongen💙🥰 

Carolinerkj
    Bijdrager
    #10457663 Quote

Super leuk  Jessicaa  had je zelf een idee wat het werd of had je geen idee? Voel je goed of heb allerlei kwaaltjes ?

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Jessicaa
    Bijdrager
    #10457773 Quote

Ik had een heel sterk voorgevoel voor een jongen💙 in mijn eerste zwangerschap had ik dat juist voor een meisje en dat klopte ook. Dus zoals mijn man zijn, dan zijn we echt compleet. Hoewel een 2e meid ook super welkom was geweest hoor! 
    Ik heb eigenlijk nergens last van😊 af en toe een beetje bandenpijn. 

MamaVanAiden
    Bijdrager
    #10457958 Quote

hoii meiden

ik ben er een tijdje tussenuit geweest had even rust nodig

als eerste alle zwangeren en ook voor de 2 mamas die gaan trouwen GEFELICITEERDDDD

ik ben begin mei naar de gyn geweest

ene kant voel ik me er gerust door ze begon natuurlijk over me gewicht maar da was niks nieuws da wist ik al

ze zei da ik moet afvallen mag zeker nie aankomen vertel eens wa nieuws lol

ze zei da ze het best een wonder vind da ik elke maand gewoon een cyclus heb elke maand een menstruatie en sla nooit over volgens haar is vaak bij dames met een maatje meer dat ze weleens overslaan dus voor mij is dat een voordeel..

ook had ze een inwendige echo gedaan maar alles was pikzwart 🙁 schaamde me dood ze kon wel soort van lijnen zien waar me eileiders enzo moeten zitten en iets van een baarmoedermond maar ze kon nie zien in welke staat het is 🙁

ik heb bloed moeten prikken ze wilde kijken voor me eitjes enzo omda ze dus niks kon zien heb 14 juni een videobel afspraak dan zal ik het wel te horen krijgen

heeft iemand weleend gehad dat er niks op de echo te zien was?

vriendin van mij weegt miss 5 kilo minder als ik bij haar is gewoon vanalles te zien hoor die is nu zwanger en gewoon mooi kindje en alles te zien die 5 kilo moet tog geen verchil maken?

xoxo dani

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct