Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wens: zwanger in 2021

• Auteur
  • SteefEef
    Bijdrager
    #10459391 Quote

Welkom Allison!

Spannend hoor, ik duim voor je op mooi nieuws. Hoe voel je je ?

JessieJM
    Bijdrager
    #10459428 Quote

@steefeef ik gebruik van davitamon zwanger multi en daarnaast krilolie supplementen omdat ik amper vis eet.

CoVo
    Bijdrager
    #10459465 Quote

Welkom Allinson! Ik duim met je mee!!

Ik slik nog steeds Kruidvat Zwanger vitamines, met omega 3. De verloskundige zei eigenlijk direct dat ik dit tot het eind kon blijven slikken, dus ben er nooit mee gestopt.

Allison
    Bijdrager
    #10459477 Quote

Dank SteefEef en CoVo!

Ik voel me best nerveus. Ook wat chagrijniger maar weet niet of dat iets betekent haha. Morgenochtend gaan we testen. Fingers crossed

MTH
    Bijdrager
    #10459557 Quote

Wat spannend allison! Ik duim voor je! 

@steefeef ik ben na de foliumzuur de mama compleet van davitamon gaan slikken.

CFK
    Bijdrager
    #10459583 Quote

Hoi dames!
    Ik sluit me ook heel graag aan bij dit topic.
    Klein voorstelrondje: ik wordt volgende maand 30 en mijn man en ik hebben al een zoontje van 20 maanden. Sinds een maandje begint het weer te kriebelen bij mij, bij mijn man al ietsje langer 😅. Heb best wel lang een soort schuldgevoel gehad tegenover mijn zoontje als het ging over een tweede kindje, raar gevoel haha. Maar heb het gevoel dat ik we nu weer klaar voor ben. Duimen duimen duimen! 🥰

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Tanjamies
    Bijdrager
    #10459723 Quote

Hoi allemaal, 

Welkom CFK en Allison:) Leuk dat er ook nieuwe meiden bij komen. 
    Wij zijn hier nog steeds aan het proberen. Vorige week helaas ongesteld geworden en de komende week dus weer klussen. Het klussen voelt wel al wat beter tussen mij en mijn partner dus dat is heel fijn. 
    Eergisteren waren wij naar de sauna en zag ik ook een prachtige vrouw met een zwangere buik. Het is zo mooi dat een vrouwelijk lichaam dit kan. Ik hoop dat het ons allemaal snel gegund is. 

Uitje
    Bijdrager
    #10460133 Quote

Morgen NOD. Dit is ronde 3 voor een tweede kindje. Zoontje is nu 21 maanden. Vind t wel steeds spannender worden omdat ik van ons zoontje bij ronde 4 zwanger was 🤞.

Had tijdens de zwangerschap van hem 0 symptomen, enkel in t laatste trimester wat misselijk. Het enige wat ik toen aan t begin van mn zwangerschap had waren hele vreemde dromen. Dat heb ik nu weer, t kan niet gek genoeg haha. Maar goed, dat kan ook best door de warmte komen.

Denk dat ik morgen ochtend wel ga testen, of toch overmorgen haha.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct