Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wens: zwanger in 2021

• Auteur
  • JessieJM
    Bijdrager
    #10469638 Quote

Aah wat leuk Mirtjemirtje! Gefeliciteerd!

Tanjamies
    Bijdrager
    #10469715 Quote

Gefeliciteerd mirtjemirtje!! Hoe voel je je?

mirtjemirtje
    Bijdrager
    #10469727 Quote

@tanjamies bedankt! ik voel me prima. Alleen een beetje moe, maar dat kan ook zijn omdat we het verhuisd zijn. Verder eigenlijk nergens last van nog. 

MTH
    Bijdrager
    #10469831 Quote

@steefeef hoe is het nu? Heb je nog gebeld? 

Met mij gaat het wel goed hoor, al heb ik behoorlijk last van mijn bekken. Heb ik tijdens mijn eerste zwangerschap helemaal niet gehad, dus kende dat helemaal niet maar het is echt een gemene pijn.. en ik ben niet zo’n beste stilzitter,  dus ik ga ook volledig over de grens heen.. dat vind ik een beetje lastig 😖😵. 

Verder met kleine uk gaat het denk ik daarbinnen wel goed, schopt dr moeder bont en blauw 😁

@mirtjemirtje gefeliciteerd! Dat zijn leuke berichten 😍

SteefEef
    Bijdrager
    #10470434 Quote

Fijn dat het goed gaat mth! Alleen wel vervelend van je bekken, helpt zwemmen of yoga er een beetje bij?

Hier gaat het goed. Had idd gebeld en was vanmiddag voor het hartje luisteren. Deze was weer goed. De verloskundige die me hielp, hielp me vorig jaar ook bij de miskraam. Echt een hele fijne meid!
    Volgende week weer (doe mee aan centering pregnancy) hartje luisteren en dan 9 augustus de 20 weken echo.

CoVo
    Bijdrager
    #10470451 Quote

Gefeliciteerd Mirtje! Wat fijn!!!

Ah dat is goed nieuws SteefEef, daar ben ik blij om! Voel je je wat meer gerustgesteld? Fijn dat je regelmatig even hartje kunt luisteren. En die 20-weken echo komt ook al dichtbij!!

MTH, vervelend van je bekkenpijn! Ik ben vorige week gestart met bekkenfysio, hele lichte oefeningen. Dat, en de combinatie met slapen in een goede houding (met voedingskussen), helpt wel bij mij. Heb je er ondersteuning bij? Fijn dat verder alles goed gaat!

Hier is het indalen volgens mij begonnen. Ik las dat dat vanaf 30 weken kan. Bij de laatste controle viel het de vk al op dat hij al best laag lag, en sinds dit weekend heb ik spanning rondom mijn schaambot en golvende lichte pijnscheuten. Die houden steeds een paar seconden aan, en zakken direct weer weg. Duurde gister een paar uur, en vandaag meer op de achtergrond. Als ik google komt het overeen met indalingsweeen. Over 2 weken weer een controle, dus ik ben benieuwd of hij inderdaad aan het indalen is!

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

mirtjemirtje
    Bijdrager
    #10470549 Quote

Vanochtend op mijn NOD een echte knalstreep 🥳 nu durf ik het pas echt te geloven dat we een kindje gaan krijgen! De testen zijn mooi opgelopen de afgelopen dagen. Hopelijk wordt mijn testdrang nu ook wat minder. De afgelopen dagen moest ik me inhouden om niet 3 keer per dag te testen of ik echt zwanger was 🤣

https://i.postimg.cc/8P32tmnR/20210721-082456.jpg

Tanjamies
    Bijdrager
    #10470557 Quote

Dat ziet er goed uit mirtjemirtje!! Nu lekker genieten🥳

Steefeef een CoVo wat gaat het al snel bij jullie! Leuk om mee te lezen:)

ik zit nog 1,5 week op het wachtbankje…. duurt lang:p

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct