Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wens: zwanger in 2021

• Auteur
  • Mylwen
    Bijdrager
    #10490346 Quote

Gefeliciteerd, CoVo en MTH!! Geniet ervan!

Jessicaa
    Bijdrager
    #10490647 Quote

Van harte gefeliciteerd Covo! Geniet van je mannetje! Ik ben de 25e bevallen van een gezonde dochter. Ze heet Maud. Bevalling ging thuis erg vlot, met 4 uurtjes was ze er. Alleen 1,5 uur na de bevalling kreeg ik bloedingen. Na 1,5 liter bloed te zijn verloren en 3x van de wereld te zijn gegaan ben ik afgevoerd met de ambulance. Dat was dus wel even een tegenvaller. Gelukkig sloegen de infusen snel aan en mocht ik gister middag weer naar huis.

Gefeliciteerd MTH!!💗 Gelukkig sloegen de infusen snel aan!! Nu lekker genieten van elkaar!!

Tanjamies
    Bijdrager
    #10490691 Quote

Gefeliciteerd mth en covo!!

Mars
    Bijdrager
    #10490710 Quote

ik sluit me ook aan,

Wij zijn nu in ronde 2 & mijn NOD is ongeveer 30 sep.. spannend dus deze week.. 

SteefEef
    Bijdrager
    #10491014 Quote

Gefeliciteerd Covo en Mth. Wat super leuk🤍🤍 prachtig nieuws zeg!!

Geniet er van en een heel spoedig herstel gewenst.🥰

mirtjemirtje
    Bijdrager
    #10491024 Quote

Gefeliciteerd Covo en MTH!!! Wat een mooi nieuws allemaal 😊 

Ik ben inmiddels ruim 14 weken onderweg. Vorige week een hele mooie 13 weken echo gehad, wat kunnen ze al veel zien zeg! De kwaaltjes nemen nu ook af en de buik begint te groeien. Dus alles gaat prima 😄 16 oktober hebben we de geslachtsecho, ik ben zoooo benieuwd!

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

CoVo
    Bijdrager
    #10491063 Quote

Dank jullie wel iedereen! ❤

Joyceeee
    Bijdrager
    #10494515 Quote

Wij zijn nu in ronde 2!

Nog 1 weekje wachten en dan weten we of het raak is. Spannend… 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct