@wishfull wat knap dat je zo’n verhaal met ons deelt. En wat balen dat je ongesteld bent geworden.. Even flink balen mag!! Wel fijn dat je nu gewoon verder kan. Ze zeggen dat je je langste cyclus aan moet houden.
@alice je testen lopen mooi op hoor!
@covo wauw! Gefeliciteerd dat is een duidelijke plus hoor!! En voel je alsjeblieft niet bezwaard. Iedereen heeft zijn eigen verhaal richting zwangerschappen en het is alleen maar fijn dat het is gelukt.
@caroline jeetje zeg.. Heb je tot nu toe meer bloed ontdekt? Snap dat de moed onderhand in je schoenen zakt.
@halloweentje heel herkenbaar! Kan hier echt enthousiast worden als meiden zwanger zijn, al is het natuurlijk altijd wel een beetje dubbel. Bij de zwangerschapsaankondiging van het weekend probeerde ik blij te doen, maar merkte ik dat dat heel veel energie kostte. En dan niet omdat ik het ze niet gun want ik gun iedereen een kindje, maar gewoon omdat ik er tegenop zie dat je dan inderdaad die ontwikkeling zie van een zwangere buik en in je achterhoofd blijft denken dat je dat zelf ook had kunnen zijn.
@steefeef spannend! Ga voor je duimen!
Hier vanmiddag ineens onwijze steken in mijn borst en heel veel afscheiding. Heb tot nu nog geen positieve ovutest gehad en m’n temp loopt ook nog niet op dus mijn eisprong is nog niet eens geweest en we beginnen al met symptomen hihi!