Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wens: zwanger in 2021

• Auteur
  • CJS
    Bijdrager
    #10395565 Quote

@alyda dat van je LF is vreemd als hij idd zoveel verschilt. Heb je het wel eens gegoogled of aan een huisarts gevraagd of dat kan? Je positieve ovutest kan wel verschillen. Bij mij zit daar ook wel eens 2 dagen verschil tussen, maar dan is mijn cyclus ook gelijk 2 dagen korter of langer omdat m’n LF 2 weken blijft.

@steefeef snap de spanning. Ik denk altijd zo, door de weeks heb ik meer afleiding door werk als het negatief zou zijn. Aan de andere kant kan een vroege negatieve test nog wel positief worden omdat je te weinig hcg had en word je voor niks teleurgesteld..

Amberh
    Bijdrager
    #10395576 Quote

@CoVo Dankjewel! Het is zeker spannend. Iedereen verklaard me voor gek dat ik zo snel al weer voor een tweede wil gaan. Ik riep een uur na mijn bevalling al dat ik nog een keer kon. 🙈 Ik mis het zwanger zijn na 12 weken nog zo erg…
    Ondanks dat hij 3 weken te vroeg geboren is doet hij het super en kan me geen leven meer zonder hem bedenken.
    Op naar een 2e🥰

Neeltjeeee
    Bijdrager
    #10395581 Quote

Steefeef, heb je je kunnen bedwingen? Ben benieuwd!

hier nog steeds rustig. Omdat ik niet helemaal weet wanneer mijn eisprong was.. weet ik dus ook niet mijn precieze NOD dag. Vandaag dag 10 na de laatste keer gezellig maken rond de vruchtbare dagen.. vanmorgen dus (6 dagen voor de uiterlijke NOD) een early test gedaan, waarbij ik kon zien waar de teststreep zit. Dus of het is heeeeeel licht, en heb geteld met de verkeerde NOD, of ik verbeeld me echt dingen.

bij mijn 1e zwangerschap had ik precies hetzelfde…. 😅 dus spannende 6 dagen zullen we maar zeggen.

CoVo
    Bijdrager
    #10395582 Quote

Oh wat spannend Neeltjee! Ik ben heel benieuwd! Krijg je hem nog niet op de foto?

#10395584 Quote

Net met een gewone test ipv een early getest https://ibb.co/19jF68j.

denk dat ik het voor nu toch langzaam mag gaan geloven ☺️ 

Amberh
    Bijdrager
    #10395588 Quote

Gefeliciteerd😘! Ze zeggen altijd een streep is een streep.

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

SteefEef
    Bijdrager
    #10395596 Quote

Ik heb me niet in kunnen houden haha.

Uitslag was negatief. Nu weet ik ergens dat dat op dit moment nog niets tot vrij weinig zegt. Al vermoed ik wel dat hij negatief blijft en de menstruatie door gaat zetten. Ik heb besloten om geen vroege test te doen meer, en af te wachten of ik het weekend ongesteld wordt en eventueel maandag dan echt te testen indien er niets is

Amberh
    Bijdrager
    #10395602 Quote

Ik zal me trouwens ook even iets beter voorstellen. Ik ben 28 en mijn partner is 33. Wij zijn 3 jaar samen en 25 januari gaan we geregistreerd partnerschap aan. 09-01-2020 heb ik mijn spiraal laten verwijderen met de gedachte dat het een jaar kon duren. Maar (sorry dames voor bij wie het niet zo makkelijk gaat) ik was binnen 1 maand zwanger. Nog gezellig carnaval gevierd en op 1 maart een positieve test in mijn handen. Ben tussendoor niet ongesteld geweest.
    Zwangerschap verliep op zich prima. Met 32 weken hebben ze bij mij zwangerschapsdiabetes vastgesteld. Met precies 37 weken opgenomen in het ziekenhuis met het vermoeden van HELLP en met 37+1 (dag na mijn eigen verjaardag) ben ik spontaan bevallen van ons zoontje. Tot 5cm geen weeën gehad en na het breken van mijn vliezen binnen 3,5 uur bevallen.

Ik heb altijd geroepen dat ik 2 kinderen snel achter elkaar wil, maar ik wil mijn lichaam wel de kans geven om te herstellen 9 maanden op 9 maanden af. Dus over een half jaartje kunnen we het weer gaan proberen🙏🏻
    Ik hoop dat een 2e ons ook nog gegund is.

Heb je vragen dan mag je die altijd stellen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct