Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wens: zwanger in 2021

• Auteur
  • CoVo
    Bijdrager
    #10400979 Quote

Lastig Sunflower. Ik kan me voorstellen dat je dat nu nog niet met je werkgever wil bespreken. Ik denk dat het ook heel erg van je werkgever afhangt. Maar, werk is belangrijk, maar privé is belangrijker. 😉 Als het straks zover is, zou ik het open bespreken, en dan afwachten hoe er gereageerd wordt. Anders stress je nu over mogelijke reacties of moeilijkheden, en daarmee doe je jezelf te kort. 😘
    Heb je trouwens een beeld bij je nieuwe NOD?

Naturelover, ik ben het eens met de andere reacties hoor. Het wordt denk ik pas schadelijk voor je vruchtbaarheid als je echt een lange periode hoge bloeddruk etc van de stress hebt en je hormoonhuishouding daardoor van slag raakt. Zenuwen doen in werkelijkheid denk ik nog niet zoveel.
    Ik merkte vaak een dag voor mijn eisprong een verandering in mijn afscheiding. Maar, aangezien we toch open en eerlijk zijn tegen elkaar in deze groep, als mijn vriend en ik die dagen ervoor al sex hadden gehad, kon ik de afscheiding methode wel vergeten. 😂

Hai Mrisjex, gezellig! Heb je een idee wanneer je NOD eraan komt? Dan zet ik je op het lijstje.

Wat goed dat je een manier vindt die bij jou past om jezelf door de dagen te helpen Liefs van. Ik gun het je van harte dat je komende NOD’s bij de positieve berichten zit!

NatureLover
    Bijdrager
    #10401012 Quote

Bedankt voor alle reacties dames! Helpt me echt enorm! Ben er nu wel meer gerust op gesteld dat als ik af en toe me een beetje zenuwachtig voel dat waarschijnlijk geen invloed zal hebben. Echte stress heb ik namelijk niet 🙂

Wat bedoel je trouwens met seks hebben de dagen ervoor CoVo? Heeft dat invloed op je afscheiding? Heb ik eigenlijk nog nooit op gelet haha. Ik probeer ook af en toe te voelen of mijn baarmoedermond zachter en hoger is geworden, vorige maand voelde ik namelijk wel zoiets. Hebben jullie daar wel eens op gelet? 

Mrisjex
    Bijdrager
    #10401015 Quote

@covo 5 feb dus ben benieuwd! heb nu al paar dagen last van mijn borsten en krampen of het iets betekent geen idee we gaan het zien!🤗

#10401030 Quote

Amai ik kan hier niet meer volgen..

Maar dikke proficiat aan al diegene die zwanger zijn. Ik duim voor een prachtzwangerschap.

Zelf zit ik op wachtbankje. Ik vermoed dat mijn menstruatie pas 3 februari zal beginnen ipv 31ste. Allez dat wijzen ovulatietesten toch uit.

Naturelove, stress heeft invloed maar dan gaat het eerder over chronische of ernstige stress. Dus geen zorgen 😀 

Baby uit liefde
    Bijdrager
    #10401078 Quote

Wauw wat een berichten. 

@lissieoli alvast gefeliciteerd! Mooie lijn op de foto! 

Update vanuit mijn kant, ben sinds gisteren super misselijk en heb ook hoofdpijnen. Denk van het ontpillen. 

Ben heel benieuwd hoe snel mijn cyclus terug is! 

CoVo
    Bijdrager
    #10401091 Quote

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

CoVo
    Bijdrager
    #10401092 Quote

Spannend Mrisjex!

Hai Halloweentje! Ik heb je NOD even aangepast. We zijn benieuwd!

Shirpie
    Bijdrager
    #10401115 Quote

Ik schrijf ook graag mee! In juli 2020 mijn spiraal laten verwijden. Omdat we toen veel aan ons hoofd hadden wilde we nog even wachten en zo kon mijn lichaam ook mooi een “reset” maken na mijn spiraal. Vanaf 1 januari zijn we gaan beginnen aan ons grote wens. Afgelopen zaterdag (23/7) had ik mijn eerste positieve ovulatie test. Heeeel gezellig weekend gehad 😉 en nu in afwachting. En wat duurt dat lang!

Over ons: Ik ben 28 en mijn vriend bijna 32. Voor ons beide ons eerste kindje.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct