Hallo,
Wat een leuk initiatief van je!
Ik zag het inderdaad ook dat de topic (dec.2020) erg vol zit..wat super leuk is natuurlijk.
Daarom vind ik het juist leuk idee van jou aangezien je dan met iemand uit de omgeving kunt kletsen.
Wat heb jij al veel meegemaakt helaas..
Super fijn dat je nu snel controle hebt en onder controle blijft!!🍀
Ik kom ook uit Twente.. en verschil met jullie..is dit mijn eerste zwangerschap.
Wel hebben we een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.. waar zei eigenlijk nooit het vruchtje van hebben ontdekt.
Dat was eind 2018. Wat ‘gelukkig’ vanzelf is ‘opgelost’ door mijn lichaam. Bedoel, geen medicijnen en en of operatie.
Dus jullie kunnen voorstellen dat het na lange tijd nu gelukt is.. het ‘ stressen’ kan beginnen.
Ondanks 2 eerdere vroege echo’s, is vastgesteld de eerste keer..dat het op de goede plek zit.
En de 2e echo, vorige week vrijdag 24e april, heel zachtjes het hartje hebben zien kloppen!! 🥰💞
Het ‘stressen’ zit hem vooral in.. dat ik naast vermoeidheid en af en toe menstruatie achtige krampjes en af en toe gevoelige tepels, verder geen kwaaltjes heb.. gezegend zou je zeggen.. maar toch stressvol..zo dubbel.
Hopelijk kunnen we elkaar door de spannende tijden heen helpen door elkaars berichten te lezen en elkaar te steunen.
🙏🍀😘