Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger??

• Auteur

Hoi Dames!

1 aug was ik vruchtbaar dus zijn we wezen klussen ;)… ong 10 dagen later bloedde ik heel licht maar wel 2,5 dag. En nou zou ik de 15de ongesteld worden maar ik ben nu een week overtijd Maar door mijn verleden om zwanger te worden wat al 3 jaar niet lukt… Ben ik gewoon bang om een test te doen. Weer een teleurstelling? Of uit eindelijk weer een miskraam? 

#10480195 Quote

Er is maar een manier om er achter te komen… Succes!

Cardiozuster
    Bijdrager
    #10480217 Quote

Is die 2,5 dag lichte bloeding mogelijk geen ongesteldheid geweest?

Ik snap je angst voor teleurstelling maar een test gaat je idd alleen het verlossende antwoord geven

Lindamam
    Bijdrager
    #10480222 Quote

Wat vervelend dat je al 3 jaar bezig bent..
    Zou het niet je menstruatie geweest kunnen zijn?
    Ik heb nu een beetje hetzelfde. Ik moest eigenlijk aankomende dinsdag ongesteld worden, maar ben het gisteren al geworden.
    Ik had zelfs al hele lichte positieve zwangerschapstesten.

#10480239 Quote

Lindamam kan ook innesteling bloeding zijn… Ik de k zelf dat ik dat heb gehad. Of ik hoop het uiteraard. Maar ik begin wel lichte kwaaltjes te krijgen…. 

Lindamam
    Bijdrager
    #10480244 Quote

Ja dat hoop ik.
    Ik heb rood bloed zonder stolsels, maar wel continue. En jij?

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #10480263 Quote

Ik had” limonade” achtige bloed gewoon helder.. morgen maar testen. Hoop voor je dat het ok is!

Lindamam
    Bijdrager
    #10480296 Quote

Dankje, ik hoop het voor jou ook.

#10480391 Quote

Helaas negatieve test!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct