Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

Zwanger 104

• Auteur
  • Mali
    Bijdrager

Hoi meiden,

Vsndaag is denk ik mijn NOD. Heb dmv teunisbloemtabletten redelijk regelmatige cyclussen tussen de 28-30 dagen. Vandaag dag 29. Vanmorgen getest.

zit ik me zelf weer gek te maken en streepjes in m’n hoofd te verzinnen, of zien jullie misschien iets?

Dit was om en nabij 5 minuten na dat ik de test genomen heb

https://myalbum.com/album/rjTLVGUUa8wU

Kimmmm
    Bijdrager
    #10483514 Quote

Ik zie wel iets hoor!

Anneloesvt
    Bijdrager
    #10483520 Quote

Ja ik zie het, heel licht!!

#10483521 Quote

Ik denk het ook, maar zou er gewoon meer testen tegenaan gooien 😉

Mali
    Bijdrager
    #10483522 Quote

Oeh dank voor jullie reacties!

Ik ga morgen en overmorgen nog eens testen 

KB
    Bijdrager
    #10483523 Quote

Tip: lees even de bijsluiter, na 5 minuten is het aflezen volgens mij al niet meer betrouwbaar 🙂 Dus zou niet al te vroeg juichen 😊

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

MamaVanMJR
    Bijdrager
    #10483532 Quote

Duidelijk! Streep=streep! Gefeliciteerd! 🎉🎉💜💙 (Van mij was net zo en nu loopt hier een kereltje van 21 maanden rond)

Roosje
    Bijdrager
    #10483533 Quote

Ik zie ook een streepje! Misschien kan je een early test gebruiken die zijn gevoeliger. Maar het beste is nog een dagje wachten denk ik. Ik hoop voor je dat die mooi oploopt! 🤞🏻 

GebruikerSN
    Bijdrager
    #10483570 Quote

Hoop met je mee, ziet er veelbelovend uit! Misschien goed om te noemen dat als ik je foto open, en omhoog scroll ik je naam zie en dat is denk ik zo openbaar niet de bedoeling.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen