Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger 119 - pagina 2

• Auteur

En stoppen met de pil natuurlijk. Als dit kindje niet gewenst is zou ik wel ff de ha bellen voor advies

Lewis
    Bijdrager
    #10538761 Quote

Ja daarop zie ik m wel. Dat is een kleine kans zeg! Hoe voel je je?

Dil
    Bijdrager
    #10538778 Quote

Ik zag hem eigenlijk al op alle twee de test…

Cvdpluijm
    Bijdrager
    #10538803 Quote

Ik zie hem op de laatste idd ook.

#10539037 Quote

Kindje zou wel gewenst zijn, maar niet gepland hahaha. 

ik was sws gestopt met de pil toen ik mijn tussentijdsbloedverlies had ovv de HA. Echter heb ik voor het laatst geslachtsgemeenschap gehad op 5-2.

dit is mijn test van vandaag. Kan het zijn dat dit een uitdroogstreepje is of is dit ook echt positief?

https://ibb.co/NZ5r3pk

JannekeN
    Bijdrager
    #10539046 Quote

Deze testen zijn echt positief! En als je zegt dat je gestopt bent met de pil tijdens de bloeding dan kan dat ook heel goed! Gefeliciteerd!

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool
    #10539074 Quote

Zou gewoon ff cb doen. Ik kon ook testen wat ik wilde maar zodra er echt stond zwanger geloofde ik het ook pas. Kan merken aan jou dat jij het bijna niet kan geloven. In tekst is dat beter te doen haha.

Ik was ook zon tester zeg maar. Nu 3e kindje onderweg en zou nog steeds willen testen terwijl nu op 21 weken zit en ze heel erg beweegt haha 🙈

#10539144 Quote

Nou dames bleek toch een vals alarm te zijn. 😅 

Hoe het kan weet ik niet. Gisterenmiddag bloed geprikt, en in de avond een clearblue gedaan. Geen sprake van een zwangerschap op dit moment.

2068-C4-F6-5-F25-497-A-88-A0-996-A70-D3-B8-B7

6418-B453-0-AB9-4-A40-9-C1-C-1-CFB867-B3651

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct