Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger proberen te worden zomer 2019

• Auteur
  • Flower House
    Bijdrager

Zijn er hier meer die vanaf de zomer 2019 willen proberen zwanger te worden die mee willen kletsen? 

Lijkt me gezellig en fijn om zo de tijd tot die tijd door te komen 🙂 

#10168307 Quote

Ja wij ook! Eigelijk zijn we er nu al klaar voor, maar omdat ik crohn heb en me darmen nu niet echt mee werken moeten we nog even wachten! Hoe oud zijn jullie?

#10168613 Quote

Wij ook! Wij willen dan voor een tweede gaan. Zou het eigenlijk nu al wel willen, maar wij willen toch nog even een mooie reis maken van de zomer zonder dat daar de kwalen van een zwangerschap bij komen. 

Ilse Visscher
    Bijdrager
    #10168660 Quote

Wij willen dan ook graag voor een tweede gaan! Oooh zou t ook al heeeeeel graag willen, maar gaan toch nog twee mooie reizen maken voor een zwangerschap. Weet eigenlijk niet wat ik liever wil, maar goed de tijd gaat toch al zo snel, dus genieten maar!

Flower House
    Bijdrager
    #10169428 Quote

Spannend he het vooruitzicht! Kijk er echt naar uit

gebruiker571513
    Bijdrager
    #10170244 Quote

Wij ook! Hopen dan hoor een derde kindje te gaan. Alleen ben bezig om 10 kilo af te vallen en dat is niet makkelijk.

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

LiekeJill
    Bijdrager
    #10170247 Quote

Hoi, ja zeker nu of dan wordt dan ons 2e kindje maar we hopen dat er niet teveel leeftijd tussen zit sommige zeggen is te snel maar dat maakt ons niks uit. Nu denk ik dat ik zwanger ben alleen weet ik het niet zeker maar als het nu niet is hoop ik ook rond de zomer sowieso. Dan zou er 2 jaar tussen zitten en als ik nu zwanger zou zijn 1,5 jaar toch een verschil maar ook leuk

Nicolle B
    Bijdrager
    #10170268 Quote

Wij willen rond augustus september voor de 2e gaan 😊 ik heb nu een zoontje van 5 maanden oud die is dan bijna 1 

Rosan
    Bijdrager
    #10171802 Quote

Hoi! Mijn vriend en ik willen vanaf Juni gaan proberen zwanger te worden van ons eerste kindje! Eigenlijk willen we nu al beginnen, maar omdat we eind maart 2,5 week gaan rondreizen door Sri Lanka moeten we bij terugkomst nog 2 maanden wachten i.v.m. het zika virus. Kan bijna niet meer wachten haha!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct