Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger uitgerekend juli 2019?!

• Auteur
  • Ukkiiess
    Bijdrager

Lieve mommy’s of mommy’s to be ! 

Sinds maandag weten we dat we zwanger zijn ! Super spannend allemaal maar eigenlijk had ik vorige maand al dat idee toen toch (naar mijn mening 3 dagen te laat ongesteld geworden door verwijderen spiraal in juli weet ik dit niet zeker omdat het daarnaar nooit regelmatig is geweest eerste keer naar verwijderen 28 dagen toen 31 en laatste keer dus 34 ) 

Cleurbleu gaf aan 2-3 

Maar zal eigenlijk dit weekend pas ongi moeten worden! 

Wat denken jullie toch al langer of ?? 

En nog meer mama’s uitgerekend juli 2019 ? Mischien gezellig om te kletsen? 

Liefs 

Ukkiiess
    Bijdrager
    #10133712 Quote

Even een toevoeging volgende week vrijdag afspraak vk ! 

#10133768 Quote

Er bestaat al en topic juli 2019. Misschien kun je ie daar bij toevoegen? 

Ukkiiess
    Bijdrager
    #10133773 Quote

Heb ik gedaan dankjewel! 

MamaVanJay
    Bijdrager
    #10134003 Quote

Gefeliciteerd! 

Wij zijn er sinds gister achter dat we in verwachting zijn… Na 3 jaar proberen en ziekenhuis in en uit zijn we uiteindelijk zwanger! Zit nog een beetje in dat onwerkelijke op het moment.

Wij verwachten ook in juli uitgerekend te zijn als het goed is.. 

Hoe voel je je verder?

Liefs! 

Ukkiiess
    Bijdrager
    #10135053 Quote

Aller eerst gefeliciteerd!! 😘

En sorry voor m’n late reactie ! 

Hier ook allemaal nog heel erg onwerkelijk! Vrijdag eerste keer naar de vk omdat ik dus echt geen idee of ik niet al veder ben.. 

Maar het kan ook zijn dat ik vrijdag pas 5.5 ben en ben zo bang dat we nog niets zien !! 

Ik voel me eigenlijk best wel goed behalve dat ik heel erg moe ben ! (Best lastig met een kleintje erbij van bijna 2 en een half! ) En m’n tieten beginnen nu echt wel pijn te doen haha gelukkig niet misselijk ! 

Hoe voel jij je ? Wanneer mag jij voor het eerst naar de vk ? 

Zo spannend allemaal he de eerste weken ! 

Liefs 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct