Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger worden in 2020

• Auteur
  • Drupje
    Bijdrager
    #10323575 Quote

@honingblij die dagen afwachten zijn altijd zo killing he.. hoe lang moet je nog precies? Wellicht een kleine ‘troost’ maar ik was er tijdens mijn eerste zwangerschap ook van overtuigd dat het niet gelukt was, deed test om het even uit m’n hoofd te krijgen omdat het me op vrat. Toen enorm verrast met positieve test. Al snap ik heel goed dat je jezelf voor de hoop wil beschermen. Nog eventjes!

Hier verder alles oke. Druk met werken als gastouder dus de dagen gaan mega snel. Blij dat het weer super weer word van het weekend!

@littlesunflower welkom! Spannend ook voor een tweede kindje. Veel succes!

Lovetennis
    Bijdrager
    #10323580 Quote

Hoihoi allemaal. Ik had een heel verhaal getypt en toen klikte ik per ongeluk op iets waardoor alles weg was… 

@Kievitje Toen ik stopte met de pil, werd ik een maand daarna ongesteld, elke cyclus zo rond de 27 dagen. Soms 26 en soms 28. Iedereen reageert zo anders op het stoppen van de pil, je kunt het bijna niet vergelijken.

@Sylvestertje Wat houdt die menstruatiecup eigenlijk in? Ben jij ook bekend met die fertillycup? Ze zeggen dan dat het sperma de goede kant op zwemt..

@Drupje wat fijn dat jouw man nu ook voor een tweede wil gaan. Mijn vriend was nog niet klaar om voor een baby’tje te gaan. Ik was er al jaren klaar voor, mentaal was het erg zwaar om te wachten. Nu het moment daar was in november 2019, was ik zo blij dat we ‘los’ mochten. Nu is het mei 2020 en denk ik steeds, hoe lang moeten we nog wachten

Gelukkig wordt het inderdaad lekker weer! Ik hoop zo dat ik dit weekend de alcohol MOET laten staan 😉 Dat zou goed nieuws betekenen;) Ik hoop het voor jullie allemaal 🙂

Kievietje
    Bijdrager
    #10323614 Quote

@ sunflower, welkom! Hoeveelste ronde zit je nu? En hoe was dit bij de eerste? Hier nu de eerste ronde voor een tweede kindje. Maar nog niet actief ermee bezig, letterlijk en figuurlijk hihi. Deze maand even kijken wat mijn cyclus doet.

@ drupje, wat fijn zeg! Een goed gesprek dus met een heel fijn besluit. Heel fijn voor je. 

@ honingblij, oooh dat wachten! Wanneer is je nod? Heb je misschien wel gezegd hoor maar kan niet naar de vorige pagina. Snap dat je niet teveel wilt hopen. Laten we duimen!

@ lovetennis, ga je nog voor dit weekend testen? Laten we hopen dat je het moet laten staan 😉

Sylvestertje
    Bijdrager
    #10323643 Quote

@lovetennis: komende menstruatie zou de eerste keer zijn dat ik hem ga gebruiken. Meer kun je lezen op https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Menstruatiecup.

Ik ben zelf heel erg benieuwd! Natuurlijk hoop ik stiekem hem niet nodig te hebben.

De fertillycup lees je wel weer wisselende reviews over. Verder niet mee bekend. Ik blijf gewoon lekker in bed liggen eigenlijk. Heb ook het glijmiddel Conceive plus gekocht, baadt het niet, dan schaadt het niet.

Zo probeer je weer grip te krijgen op iets waar je weinig controle op kunt uitoefenen.

Krijg nu wel wat testdrang voor de ovulatietesten ook. Maar wil tot donderdag wachten :).. 

Lovetennis
    Bijdrager
    #10323716 Quote

Hoihoi allemaal.

Vannacht slecht geslapen, buikkrampen en vermoedde al het ergste. Vanmorgen toch een rondje hardgelopen terwijl ik geen zin had.

Toen ik ging douchen was daar klap nummer 6, nu al bloedverlies.

Geen vrijdag, maar nu al. Ik voel me leeg, ook geluksgetal 6 bracht geen geen geluk. Weer die teleurstelling, wat voelt de wereld oneerlijk.

Ik doe alles ervoor en nu denk ik, die stomme kruik, dat warme ontbijt, geen alcohol, waarom doe ik het allemaal, het helpt geen ene bal 😞

Heb nergens zin in, zo boos en leeg dat ik me voel.

Ik hoop dat jullie allemaal veel positievere berichten hebben dan dit hoopje ellende.

Sylvestertje
    Bijdrager
    #10323733 Quote

He wat balen Lovetennis! :(.. Doe het kalm aan en gun jezelf wat extra in deze tijd. Meer dan je best kun je niet doen.

Hier kon ik niet wachten met testen. De ovulatietest was natuurlijk nog negatief. Maar heb het idee dat de streep al wat dikker is en al roze. Vanuit de vorige keren denk ik dat de eisprong dit keer toch nog wat vroeger komt (cyclus die meer stabiliseert) ik hoop binnen 5 dagen een knaltest te pakken te hebben. Maar goed dat is afwachten natuurlijk :). Daarna mag ik weer op de wachtbank, maar duurt nog lang!

Gelukkig thuis nog genoeg op de planning! Denk dat ik tegen 4 juni wel weer echt onrustig begin te worden. 🙁

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Honingblij
    Bijdrager
    #10323822 Quote

@lovetennis heh wat rot! Inderdaad wat Sylvestertje zegt! Gun jezelf de tijd, je mag echt wel ervan balen en verdrietig zijn..

voor degene die vroegen: mijn NOD zal as het goed is komende zondag/maandag zijn (dag 29-30 van cyclus).. 

Lovetennis
    Bijdrager
    #10323897 Quote

Dankjewel allemaal.

Ik ga genieten van het mooie weer, het weekendje weg dat ons te wachten staat.

Mijn beste vriendin zei:

Zeg tegen jezelf:

“Ik word mama, ik weet alleen niet wanneer.” Dit vond ik erg mooi en dit neem ik mee in mijn gedachte.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct