Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger worden in 2020

• Auteur
  • Kievietje
    Bijdrager
    #10327625 Quote

Haha ik heb de vorige keer toen ik stopte met de pil ook heel internet afgestruind. Vond het ook heel interessant allemaal. Toen ik eenmaal zwanger was wéér heel internet afgestruind hahahha. 

Kievietje
    Bijdrager
    #10327942 Quote

Als ik de cyclus van de vorige keer aanhou, heb ik komend weekend mijn eisprong. Zeker weten doe ik het natuurlijk niet, heb nog maar 1 cyclus gehad. Deze was 27 dagen. Toen ik 2 jaar geleden met de pil stopte heb ik maar 2 cyclussen gehad, deze waren 38 en 31 dagen. Dus écht geen idee haha. Maarjaz we moeten toch ergens vanuit gaan …

Lovetennis
    Bijdrager
    #10328172 Quote

Kievitje

Dat lijkt me lastig, wat zegt de huisarts daarvan? Gebruik jij wel ovulatietesten?

Mijn ovulatie is vandaag/morgen kreeg al verl buikpijn, net zoals altijd 😔

Kievietje
    Bijdrager
    #10328190 Quote

@ lovetennis, de huisarts? Ik ga niet naar de huisarts en zou ook niet weten waarom? Maar misschien heb ik het dan verkeerd genoteerd? Haha vandaar dat ik nieuwsgierig ben waarom je dat denkt 🙂 buikpijn is vervelend! Maar dan weet je dus wel dat het eraan komt, dat is wel fijn

BelgoGermano
    Bijdrager
    #10328218 Quote

Dag dames, even testen of het vandaag wel luk thier iets neer te pennen.

BelgoGermano
    Bijdrager
    #10328219 Quote

Gisteren oeverloos lang geprobeerd om iets te schrijven, ik kreeg het maar niet gepost. Ik heb de voorbije dagen wel meegelezen, maar geen fut om te reageren. 

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

BelgoGermano
    Bijdrager
    #10328220 Quote

Raar, de helft van de keren lukt het nog steeds niet een reactie te plaatsen. Nog iemand dat probleem?

Tesssie
    Bijdrager
    #10328223 Quote

Net bij de huisarts geweest. En het spiraaltje is eruit. Niet super prettig maar goed dat we gehad. 😅 Nu is afwachten wat mijn cyclus gaat doen. 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct