Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwanger Worden Vanaf Juni 2019

• Auteur
  • Sannevan
    Bijdrager

Lieve meiden,

Net lid geworden en besloten een topic te openen. De bestaande topics tellen al veel berichten, dus voor mij en wie aan wil sluiten even opnieuw.

Ik ben Sanne, 32 jaar jong 😉, tien jaar samen met mijn man (34) waarvan 2 jaar getrouwd. Wij willen in juni gaan starten voor ons eerste kindje! Wat ontzettend spannend. De pil is gisteren in de prullenbak gegooid en het foliumzuur is aangeschaft. Wanneer starten jullie met foliumzuur? Wij willen vanaf 16 juni gaan starten omdat mei voor mij nog een erg drukke maand is. 

Tot snel!

Liefs,

Sanne

#10196554 Quote

Met het slikken van foliumzuur kan je het beste 4 weken voor de bevruchting mee beginnen. Dus als je er in juni voor wilt gaan zou ik nu alvast gaan beginnen! Spannende tijd!

Fleurol
    Bijdrager
    #10196555 Quote

Leuk dat jullie gaan beginnen! Zou gewoon meteen met foliumzuur beginnen hoor. Je hebt er niet altijd wat over te zeggen wanneer je zwanger raakt en foliumzuur kan geen kwaad 🙂

Peach
    Bijdrager
    #10196559 Quote

Hoi,

Ik ben vanaf het moment dat wij besloten hadden er voor te gaan multivitamine voor zwangere vrouwen van Solgar gaan slikken.

En je krijgt vitamines en foliumzuur binnen wat sowieso geen kwaad kan. Zo heb je alles ook in 1x wat je moet slikken als je uiteindelijk zwanger wordt.

Peach
    Bijdrager
    #10196561 Quote

Hoi,

Ik ben vanaf het moment dat wij besloten hadden er voor te gaan multivitamine voor zwangere vrouwen van Solgar gaan slikken.

En je krijgt vitamines en foliumzuur binnen wat sowieso geen kwaad kan. Zo heb je alles ook in 1x wat je moet slikken als je uiteindelijk zwanger wordt.

Zwanger 1986
    Bijdrager
    #10196589 Quote

Hallo,

wat leuk!

ik heb vrijdag mijn laatste pil ingenomen. En ben vanaf zaterdag gestart met foliumzuur.

wij gaan nu voor ons 2e kindje.

spannend weer, maar echt zin in.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Naomib
    Bijdrager
    #10198161 Quote

Hi,

wat leuk om te horen, wij stoppen in dezelfde periode.

ik ben gisteren begonnen met de laatste strip v/d pil en voor de zekerheid alvast begonnen met foliumzuur. Ik ben bijna 24    en het zal ons eerste kindje worden. 

Hopen dat we de toppic actief kunnen houden:-)

groetjes

#10201116 Quote

Hoi hoi. 

Wij beginnen ook in dezelfde periode. Vorige week ben ik ongesteld geweest en nu gaan wij ervoor.. Ik ben al in januari gestopt met de pil dus weet inmiddels ook hoe mijn cyclus ongeveer is. We wilden al eerder starten maar hebben het toch even uitgesteld..

Ik lees dat jullie, naast foliumzuur ook andere vitamines slikken? Is dat aan te raden?

Groetjes. 

Guppie Guppie
    Bijdrager
    #10201195 Quote

Hier ook vanaf juni beginnen voor tweede kindje. Eind deze week moet ik ongesteld worden. Daarna gaan we ervoor!

Eerste kindje is nu 13 maanden oud. We kijken er zo naar uit ons gezinnetje compleet te maken. Maar zie er ook al wel weer tegenop om weer te ‘moeten’ bevallen 😅

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct