Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwangere meiden uit :Gestopt en ervoor gaan vanaf september 2015

• Auteur

Hoi Meiden,

Bij deze het forum wat we bedacht hadden om zwanger verder te kletsen na ons zwanger wordt forum

Willemijn84
    Bijdrager
    #5670387 Quote

Gezellig Tetsie! Ik klets mee! We gaan allemaal een bijzondere tijd tegemoet, leuk om dit te kunnen delen!

Is het nieuws inmiddels al een beetje geland? Hier wel nu, vanmorgen nog een test gedaan, nu geen licht streepje meer maar een donkere duidelijke streep!

#5670395 Quote

Nee ik geloof het nogsteeds niet maar ja ik heb ook helemaal geen symptomen dus wordt wel echt als ik m’n echo heb gehad 14 december denk ik. Wordt nu al wel gek van het smoezen verzinnen

Maris20
    Bijdrager
    #5670405 Quote

Ha leuk dit topic haha. Hoop dat er nog meer mensen zich hier bij aansluiten, al is het in de toekomst 🙂

Loessie87
    Bijdrager
    #5670443 Quote

Wat leuk dat jullie ook allemaal zwanger zijn!  Een vruchtbare groep zeg.  Wel leuk om elkaar zo nog te volgen omdat er ook meiden in augustus zijn uitgerekend, toch?

#5670460 Quote

volgens de berekeningen zou ik op 23 juli uitkomen maar ik heb 14 december eerste echo dus dan zal ik wel meer horen.

mn zusje is 26 juli jarig en mn vriend 7 augustus. spannend weekje haha

Wanneer hebben jullie echo’s??

Lees ook: Uitgerekende datum berekenen - handige tool

Maris20
    Bijdrager
    #5670461 Quote

Ik 4 december pas helaas haha. Volgens mijn berekening ben ik dan 9+3 maar zou kunnen dat ik dan nog een week wordt teruggezet en uitgerekend op 5 juli.

Aankomende dinsdag al wel de intake bij de verloskundige.

Zijn er al mensen van dat andere topic die in augustus zijn uitgerekend?

Willemijn84
    Bijdrager
    #5670579 Quote

Vanmiddag gebeld naar de verloskundige. Ik heb 15 dec de eerste afspraak/echo. Nog 3 weken geduld hebben 😀 Berekening gebasseerd op 28 dagen cyclus zou betekenen dat ik 22 juli uitgerekend ben. Zelf denk ik weekje later.

Loessie87
    Bijdrager
    #5670581 Quote

Ik ben 11 juli uitgerekend, heb 1 december eerste echo. Ik weet nu al dat ik geen 40 weken zwanger ga zijn, heerlijk!  Vond het bij de eerste zo lang duren!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct