Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur (muv) produktvragen

Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Klantenservice Ouders van Nu

Bel 088 - 550 01 74
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zoeken op onderwerp

Alle klantenservice onderwerpen

Top 5 veelgestelde vragen

1

Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Zwangerbox?

Je ontvangt de Zwangerbox ophaalkaart binnen 5 werkdagen via e-mail als je uiterlijk op je uitgerekende datum de Zwanger- en Babybox aanvraagt. Als je de boxen na je bevalling aanvraagt ontvang je alleen de Babybox ophaalkaart. Zie “Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Babybox” voor wanneer je de Babybox ophaalkaart ontvangt.

De ophaalkaart kan in je spam-box terechtkomen!

Heb je na bovenstaande termijnen nog geen ophaalkaart ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice.

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar. 

 

2

Waar kan ik de Ouders van Nu schooltas ophalen?

Je haalt de Ouders van Nu schooltas op bij een Bruna-winkel bij jou in de buurt (m.u.v. stationslocaties). Zie www.bruna.nl voor de dichtstbijzijnde winkel.

3

Hoelang duurt het voor ik mijn Voordeelpas ontvang?

Je krijgt de Ouders van Nu Voordeelpas binnen 4-5 weken na afschrijving thuisgestuurd. Heb je de pas binnen 4-5 weken nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice.

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar.

4

Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?

Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Bel ons zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.

We leveren jouw tijdschrift altijd op dezelfde dag, behalve op feestdagen. Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.

5

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Wil je je abonnement opzeggen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice