Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur m.u.v. product vragen.

Ouders van Nu Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice
Direct contact met Ouders van Nu

Klantenservice Ouders van Nu

Ouders van Nu Telefoon
Bel 088 - 550 01 74
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zoeken op onderwerp

Ouders van Nu header

Alle klantenservice onderwerpen

Veelgestelde vragen

1

Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement! Op oudersvannu.nl vind je onze aanbiedingen en kan je eenvoudig een abonnement afsluiten.

2

Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Zwangerbox?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je ontvangt de Zwangerbox ophaalkaart binnen 5 werkdagen via e-mail als je uiterlijk op je uitgerekende datum de Zwanger- en Babybox aanvraagt. Als je de boxen na je bevalling aanvraagt ontvang je alleen de Babybox ophaalkaart. Zie “Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Babybox” voor wanneer je de Babybox ophaalkaart ontvangt.

Let op! De ophaalkaart kan in je spam-box terechtkomen.

Heb je na bovenstaande termijn nog geen ophaalkaart ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht op www.oudersvannu.nl/klantenservice.

 

3

Waar kan ik de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox ophalen?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Vanaf 1 januari 2021 kun je de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox ophalen bij een door jou gekozen Albert Heijn.

Het is helaas niet mogelijk om met een ophaalkaart van Blokker een box op te halen bij Albert Heijn.
Als je hier een vraag over hebt kun je contact opnemen met de klantenservice.

4

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je kunt je abonnement zowel telefonisch op 088 - 550 01 74 als via het contactformulier stopzetten.

5

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Ga je verhuizen? Neem telefonisch contact op met de klantenservice om je nieuwe adres door te geven. Geef uiterlijk 3 weken van tevoren aan DPG Media je adreswijziging door, dan verhuist je tijdschrift.

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice