Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur m.u.v. product vragen.

Ouders van Nu Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice
Direct contact met Ouders van Nu

Klantenservice Ouders van Nu

Ouders van Nu Telefoon
Bel 088 - 550 01 74
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zoeken op onderwerp

Ouders van Nu header

Alle klantenservice onderwerpen

Veelgestelde vragen

1

Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Zwangerbox?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je ontvangt de Zwangerbox ophaalkaart binnen 7 werkdagen via e-mail als je uiterlijk op je uitgerekende datum de Zwanger- en Babybox aanvraagt. Als je de boxen na je bevalling aanvraagt ontvang je alleen de Babybox ophaalkaart. Zie “Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Babybox” voor wanneer je de Babybox ophaalkaart ontvangt.

De ophaalkaart kan in je spam-box terechtkomen!

Heb je na bovenstaande termijnen nog geen ophaalkaart ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice.

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar. 

 

2

Wat houdt de AVG in?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

AVG staat voor Algemene Verordening Gegevensbescherming. Wil je meer weten over je rechten als consument? Dan verwijzen we je door naar het kopje "Privacy" onder "Levering & Privacy

 

3

Wanneer gaat mijn abonnement in?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de ontvangstdatum van het eerste nummer. Deze datum hangt af van de frequentie van verschijnen. Dat wil zeggen: hoe vaak per jaar het blad van jouw keuze uitkomt. Bij een weekblad is dit maximaal 3 weken en bij een maandblad maximaal 6 weken.

4

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Wil je je abonnement opzeggen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice.

5

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Ga je verhuizen? Neem contact op met onze klantenservice om je nieuwe adres door te geven. Geef je adreswijziging uiterlijk 3 weken van te voren aan ons door.

50% korting op je 2e abonnement

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice