Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur (muv) produktvragen

Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Ouders van Nu Voordeelpas

Met de Ouders van Nu Voordeelpas krijg je korting op alles wat je nodig hebt voor jou en je gezin. Je profiteert van diverse voordelen bij meer dan 40 winkels en uitjes. Je krijgt hoge kortingen, tot wel 15%. Het aankoopbedrag heb je dus zo terugverdiend. Hier vraag je jouw Voordeelpas aan. Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar.

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Bel 088 - 550 01 74
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Met de Ouders van Nu Voordeelpas krijg je allerlei voordelen waar je als (aanstaand) gezin echt wat aan hebt. Zo geniet je van:

  • Exclusieve kortingen voor jou
  • Het hele jaar korting, gemiddeld 15%
  • Meer dan 40 winkels en uitjes
  • Breed aanbod: van zwangerschapsartikelen tot de babyuitzet, van fashion tot dagjes uit
  • Top merken: Vingino, Babyface, Lief!, Noppies, Snoozebaby en nog veel meer!

Veelgestelde vragen

1

Voordeelpas en lidmaatschap

1

Wanneer krijg ik een nieuwe Voordeelpas?

Vanaf heden werken we met een digitale Ouders van Nu Voordeelpas. Dat scheelt een hoop ruimte in je portemonnee! Je digitale Ouders van Nu Voordeelpas is geldig tot de datum die in je bevestiging e-mail staat aangegeven. Heb je nu al een fysieke Ouders van Nu Voordeelpas? Deze kan je gewoon blijven gebruiken tot de datum die op de pas staat aangegeven. Je vindt je digitale Ouders van Nu Voordeelpas wanneer je inlogt wanneer je inlogt op www.voordeelpas.nl bij de desbetreffende winkels of uitjes waar je de pas moet laten zien.

2

Hoelang is de Voordeelpas geldig?

De Voordeelpas kost € 14,95 per jaar en geldt tot wederopzegging. Je sluit een jaarabonnement af dus profiteert het hele jaar door van alle voordelen.

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar.

3

Hoe zie ik hoelang mijn Voordeelpas/lidmaatschap nog geldig is?

Je Ouders van Nu Voordeelpas is geldig tot de datum die in je bevestiging e-mail staat aangegeven. In deze e-mail vind je ook je naam, klant- en pasnummer.

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar.

4

Hoe betaal ik mijn Voordeelpas?

Als je de Voordeelpas via de website aanvraagt, kun je op 2 manieren betalen:

  1. Via automatische incasso
  2. Via iDeal

Als je met iDeal betaalt, wordt bij een eventuele verlenging van je lidmaatschap de betaling gedaan via een automatische incasso.

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar.

5

Ik ga verhuizen, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?

Een verhuizing geef je per e-mail of brief door aan onze klantenservice. We ontvangen hierbij graag je oude én nieuwe adresgegevens, aangevuld met je naam, pasnummer, verhuisdatum en eventueel abonnementsnummer. Ons postadres is:

Sanoma
t.a.v. Customer Service
o.v.v. Ouders van Nu Voordeelpas
Postbus 1900
2130 JH Hoofddorp

6

Kan ik een Voordeelpas aanvragen als ik in het buitenland woon?

Nee, helaas kan je geen Voordeelpas op een buitenlands adres aanvragen.

2

Website

1

Hoe maak ik gebruik van de online voordelen?

 

Met de Ouders van Nu Voordeelpas krijg je op verschillende manieren korting:

  1. Op vertoon van je digitale pas
  2. Door middel van kortingscodes
  3. Tegen inlevering van een kortingsbon

Om toegang te krijgen tot de kortingscodes en -bonnen, log je in met je Ouders van Nu (Voordeelpas) profiel. Bij elke partner en aanbieding verschijnt dan automatisch de benodigde informatie.

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar.

2

Hoe krijg ik korting in fysieke winkels of op uitjes?

In sommige winkels, dierentuinen, attractieparken en musea ontvang je korting op vertoon van je digitale pas. Deze kan je laten zien op je smartphone.

Let op: Voor sommige uitjes moet je een kortingsbon uitprinten. Kijk daarom altijd eerst op onze website. De kortingsbonnen vind je terug op de pagina van de desbetreffende winkel en/of het uitje.

3

Ik wil graag aanbiedingen op maat ontvangen, hoe werkt dit?

Vul hiervoor je profiel aan met de gegevens van je zwangerschap en/of de leeftijd en het geslacht van je kind(eren). Als je bent ingelogd tonen wij je vervolgens aanbiedingen die passen bij jouw profiel.

4

Waar kan ik een overzicht van alle deelnemende winkels vinden?

Bekijk hier het volledige overzicht van alle deelnemende winkels, webshops en uitjes. We zijn voortdurend bezig om hier nóg meer leuke winkels en uitjes aan toe te voegen. Kijk daarom regelmatig op onze website voor een actueel overzicht.

3

Mijn profiel

1

Wat kan ik precies met mijn profiel?

Om optimaal gebruik te maken van alle voordelen is je profiel heel erg belangrijk. Je ontvangt hiermee toegang tot de online voordelen, waaronder kortingscodes, kortingsbonnen en nog veel meer. Wil je graag aanbiedingen op maat ontvangen? Vul je profiel dan aan met de gegevens van je zwangerschap en/of kind(eren). Daarnaast is je profiel ook te gebruiken voor gepersonaliseerde artikelen op oudersvannu.nl en om met andere moeders mee te praten op het forum.

2

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

In dit geval kun je hier een nieuw wachtwoord aanmaken.

3

Ik weet niet meer welk e-mailadres ik heb gebruikt voor mijn profiel, wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice. Dit kan per e-mail of per telefoon.

4

Ik heb wel een Voordeelpas, maar nog geen profiel. Hoe kan ik dan inloggen?

Als je nog geen profiel hebt maar al wel een Voordeelpas, registreer je je hier voor een account.

5

Waarom wordt er in mijn profiel gevraagd om de gegevens van mijn zwangerschap en/of kinderen in te vullen?

Als je het leuk vindt om een persoonlijke homepage te hebben met daarop aanbiedingen die bij jou passen, dan kun je je uitgerekende datum en/of de leeftijd en het geslacht van je kinderen invullen. Wij kijken dan op basis van jouw profiel welke aanbiedingen interessant zijn. Want als je bijvoorbeeld oudere kinderen hebt, zit je niet meer te wachten op aanbiedingen van positiemode of rompertjes.

6

Kan ik mijn profiel ook gebruiken op oudersvannu.nl?

Ja, dat kan! Ook op oudersvannu.nl biedt je profiel leuke voordelen als je gegevens over je zwangerschap en/of kind(eren) invult. Zo ontvang je een persoonlijke website met informatie op maat, kun je meepraten met andere moeders op het forum en plaats je een foto van je kind voor een nog persoonlijker tintje.

4

Kortingen en partners

1

Ik heb in een winkel niet de korting gekregen waar ik recht op heb, wat nu?

Dat is natuurlijk ontzettend vervelend! Wij proberen de winkels en onze partners altijd zo goed mogelijk te informeren, maar het kan helaas gebeuren dat iemand bij de kassa niet goed op de hoogte is. Als je ons een e-mail stuurt met alle informatie (welke winkel/welk uitje, het aankoopbedrag, etc.) dan lossen wij dit graag voor je op.

2

Ik wil graag partner worden van de Voordeelpas. Hoe kom ik hiervoor in aanmerking?

We zijn voortdurend op zoek naar leuke, nieuwe winkels en uitjes om ons kortingsaanbod verder uit te breiden. Mocht je interesse hebben om partner te worden, stuur ons dan een e-mail.

Direct contact met één van onze medewerkers? Bel 088 - 550 01 74 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice