Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur (muv) produktvragen

Ouders van Nu Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Zwanger- en Babybox

Zwanger of net moeder? Vraag dan de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox aan. Deze zit boordevol leuke en handige producten, tijdschriften en informatie waar jij als (aanstaande) ouder écht iets aan hebt. Let op! De klantenservice m.b.t. de Zwanger- en Babybox is telefonisch iedere werkdag bereikbaar van 09.00 uur tot en met 18.00 uur.  

Direct contact met Ouders van Nu

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Ouders van Nu Telefoon
Bel 088 - 550 01 74
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Je ontvangt de ophaalkaart via e-mail, tenzij je bij je aanmelding een niet werkend of geen e-mailadres doorgeven hebt. Mocht je het niet hebben ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice. Let op! De ophaalkaart kan in je spam-box terechtkomen!

Als je je aanmeldt via www.oudersvannu.nl ontvang je direct per e-mail een bevestiging. Soms komt deze terecht in je ongewenste berichten. Controleer ook je spambox. Als je je aanmeldt via een inschrijfkaartje voorzien van je e-mailadres dan ontvang je de bevestiging 2 tot 3 weken na aanmelding. Aanmeldingen zonder e-mailadres ontvangen geen bevestiging. Je aanmelding is dan wel verwerkt.

Om je Zwanger- en/of Babybox op te halen bij de Etos, heb je een geprinte ophaalkaart nodig. De Etos kan de box anders helaas niet aan je meegeven.

Veelgestelde vragen

1

Inschrijven

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus
1

Wanneer kan ik de Ouders van Nu Zwanger- en/ of Babybox aanvragen?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je kunt de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox aanvragen tot en met je uitgerekende datum. Je ontvangt dan beide boxen. Als je de boxen na je bevalling aanvraagt ontvang je alleen de Babybox. Je kunt de Babybox aanvragen tot maximaal 6 maanden na je bevalling.

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar. 

2

Ik heb de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox al aangevraagd bij een eerdere zwangerschap. Nu ben ik weer zwanger en zou de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox graag aanvragen. Kan dat?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je kunt de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox aanvragen tot en met je uitgerekende datum. Je ontvangt dan beide boxen. Als je de boxen na je bevalling aanvraagt ontvang je alleen de Babybox. Je kunt de Babybox aanvragen tot maximaal 6 maanden na je bevalling.

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar. 

 

3

Ik wil de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox aanvragen, maar krijg de melding "Je heb de de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox al aangevraagd".

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je kunt deze melding om verschillende redenen krijgen, te weten:

  • Wij hebben al een aanvraag van je ontvangen. Mocht je twijfelen neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur).
  • Je hebt een miskraam gehad waarbij je de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox ook had aangevraagd. Stuur in dat geval een e-mail naar customerservice@oudersvannu.nl voorzien van je naam, adresgegevens, telefoonnummer en uitgerekende datum. Wij zullen je gegevens corrigeren en de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox voor je aanvragen.
  • Je hebt de Zwangerbox al ontvangen en je wilt nu de Babybox aanvragen. Je hoeft de Babybox niet apart aan te vragen. Wij nemen binnen 4 weken na uitgerekende datum contact met je op voor de ophaalkaart van de Babybox. Mocht je de Babybox al op willen halen klik dan hier voor de ophaalkaart van de Babybox.
4

Ik woon niet in Nederland, kan ik de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox aanvragen?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Nee, de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox kun je alleen aanvragen als je in Nederland woont.

5

Ik heb mij ingeschreven voor de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox maar ik heb geen bevestiging van ontvangen, wat nu?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Als je je aanmeldt via www.oudersvannu.nl ontvang je direct per e-mail een bevestiging. Soms komt deze terecht in je ongewenste berichten. Controleer je spambox voordat je contact met ons opneemt.

Als je je aanmeldt via een inschrijfkaartje voorzien van je e-mailadres dan ontvang je de bevestiging 2 tot 3 weken na aanmelding. Aanmeldingen zonder e-mailadres ontvangen geen bevestiging. Je aanmelding is dan wel verwerkt. Mocht je zeker willen weten of je aanvraag goed ontvangen is, neem dan contact op met onze klantenservice.

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar. 

 

6

ik ben zwanger van een meerling, waar kan ik dit vermelden?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je kan dit alleen telefonisch aan ons doorgeven via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur). Je kunt dan voor ieder kind een box een Zwanger- en Babybox ophalen.

2

Ophaalkaart

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus
1

Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Babybox?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus
  • Als je de Babybox aanvraagt na je bevalling, dan ontvang je binnen 7 werkdagen via e-mail je ophaalkaart.
  • Als je de Zwanger- en Babybox aanvraagt hebt voor je uitgerekende datum dan nemen wij binnen 4 weken na uitgerekende datum telefonisch contact met je op om te horen of alles goed is gegaan. Hierna ontvang je binnen 7 werkdagen via e-mail de ophaalkaart van de Babybox.
  • Als je de Zwanger- en Babybox aanvraagt na je uitgerekende datum en voor je bevalling, dan nemen wij binnen 4 weken na uitgerekende datum telefonisch contact met je op om te horen of alles goed is gegaan. Hierna ontvang je binnen 7 werkdagen via e-mail de ophaalkaart van de Babybox.

Mocht je al bevallen zijn en de Babybox al op willen halen, neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur) of klik hier voor de ophaalkaart van de Babybox. Ben je bevallen van een meerling? Neem  dan contact op met onze klantenservice.

2

Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Zwangerbox?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je ontvangt de Zwangerbox ophaalkaart binnen 5 werkdagen via e-mail als je uiterlijk op je uitgerekende datum de Zwanger- en Babybox aanvraagt. Als je de boxen na je bevalling aanvraagt ontvang je alleen de Babybox ophaalkaart. Zie “Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Babybox” voor wanneer je de Babybox ophaalkaart ontvangt.

Let op! De ophaalkaart kan in je spam-box terechtkomen!

Mocht je na bovenstaande termijnen nog geen ophaalkaart ontvangen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur).

3

Hoe ontvang ik de ophaalkaart voor de Zwanger- en Babybox?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je ontvangt de ophaalkaart via e-mail, tenzij je bij je aanmelding een niet werkend of geen e-mailadres doorgeven hebt. In dat geval ontvang je de ophaalkaart via de post.  Let op! De ophaalkaart kan in je spam-box terechtkomen!

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar. 

 

4

Moet ik mijn ophaalkaart printen en/of meenemen naar Etos?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Ja, je hebt een geprinte ophaalkaart nodig om je Zwanger en/of Babybox op te halen bij de Etos.

5

Ik heb geen printer, kan ik de ophaalkaart per post ontvangen?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Ja, dan kan. In de ophaalkaart die je via e-mail ontvangen hebt staat de volgende tekst: ‘P.S. Wil je de ophaalkaart per post ontvangen, klik dan hier.’Als je op de link klikt krijg je binnen 15 werkdagen de ophaalkaart per post toegestuurd.

Heb je de ophaalkaart die je via e-mail ontvangen hebt  niet meer, neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur).

6

Ik ben zwanger van een meerling, krijg ik dan meerdere ophaalkaarten?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Ja, maar alleen als je de Ouders van Nu Zwanger- en Babyboxen aangevraagd hebt via onze klantenservice  via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur).

7

Mijn gegevens op de ophaalkaart zijn niet correct?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je kunt je gegevens op de ophaalkaart aanpassen, voordat je de Zwanger-of Babybox ophaalt bij Etos. Of stuur een email naar customerservice@oudersvannu.nl voorzien van je oude en nieuwe gegevens of neem contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur).

3

Miskraam/afmelden

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus
1

Ik heb een miskraam gehad, waar kan ik dit melden?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur) of je kunt een e-mail sturen, voorzien van je naam en adres, naar customerservice@oudersvannu.nl met daarin dat het gaat om een een miskraam.

In beide gevallen zullen wij ervoor zorgen dat je inschrijving voor de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox geannuleerd wordt en dat nieuwsbrieven, groeikalenders en andere e-mails niet meer worden toegestuurd.

2

Hoe kan ik mij afmelden voor de Zwanger- en/of Baby Groeikalender, nieuwsbrieven of commerciële e-mails?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Dit kan door middel van de knop ‘uitschrijven’ onderaan iedere e-mail. Je ontvangt dan alleen de betreffende e-mail niet meer. Wil je je uitschrijven voor alle nieuwsbrieven en commerciële e-mails, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan via customerservice@oudersvannu.nl of via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur).

Mocht je een miskraam hebben gehad en wil je daarom geen e-mails meer ontvangen. Bekijk dan het antwoord bij de vraag ‘Ik heb een miskraam gehad. Waar kan ik dit melden?’.  Via de knop ‘uitschrijven’ meld je je namelijk alleen af voor de betreffende e-mail.

4

Overige veelgestelde vragen

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus
1

Waar kan ik de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox ophalen?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je haalt de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox op bij een Etos-winkel bij jou in de buurt. Zie www.etos.nl voor de dichtstbijzijnde winkel.

2

Waarom is de inhoud van mijn Box anders dan die van mijn vriendin/buurvrouw?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

De inhoud kan verschillen, deze is afhankelijk van de deelnemende bedrijven en het moment van samenstellen van de Zwanger- en/of Babybox.

3

Ik wil graag een adreswijziging doorgeven, hoe kan ik dit doen?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je kunt een e-mail sturen naar customerservice@oudersvannu.nl. Vermeld in de e-mail duidelijk je naam, oude adres en nieuwe adres. Of neem ontact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur.

4

Waarom zijn de aanbiedingen in de tijdschriften niet meer geldig?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Alle tijdschriften in de Zwanger- en Babybox zijn kennismakingsexemplaren. Hierdoor kan het voorkomen dat coupons en/of aanbiedingen niet meer geldig zijn. Wil je een abonnement afsluiten op een of meerdere van deze tijdschriften? Kijk dan op magazine.nl voor de meest actuele aanbiedingen.

5

Mijn baby is te vroeg geboren. Wanneer ontvang ik de Ouders van Nu Babybox?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Wij nemen binnen 4 weken na je uitgerekende datum telefonisch contact met je op om te horen of alles goed is gegaan. Hierna ontvang ontvang je de ophaalkaart voor de Babybox. Wil je de Babybox eerder ophalen neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur) of klik hier om je gegevens door te geven. Ben je bevallen van een meerling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

6

Waar kan ik de geboortedatum van mijn baby doorgeven?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Klik hier om de geboortedatum van je baby door te geven en de ophaalkaart voor de Ouders van Nu Babybox te ontvangen.  Of neem contact op  met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur). Ben je bevallen van een meerling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

7

Ik wil graag via Ouders van Nu een huisje bij Center Parcs boeken, hoe doe ik dit?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Door je inschrijving voor de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox ontvang je een exclusieve Center Parcs aanbieding. Mocht je meer informatie willen hebben over het aanbod dan kan je contact opnemen met Center Parcs via 0900-393 83 73 (€ 1,- per gesprek).

Direct contact met Ouders van Nu
Direct contact met één van onze medewerkers? Ouders van Nu Telefoon Bel 088 - 550 01 74 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice