Nee, een geprinte ophaalkaart is niet nodig om je Zwanger en/of Babybox op te halen bij Albert Heijn. Op vertoon van de e-mail ophaalkaart vanaf je mobiel/tablet ontvang je je jouw box.
We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur m.u.v. product vragen.
Met veel vragen kunnen we je direct helpen. Bekijk hieronder de antwoorden op vragen die klanten ons het meest stellen. Voor overige vragen kun je telefonisch of via chat contact met ons opnemen. Buiten openingstijden kun je gebruik maken van het contactformulier onderaan deze pagina.
Direct contact met één van onze medewerkers?
BelMet veel vragen kunnen we je direct helpen. Bekijk hieronder de antwoorden op vragen die klanten ons het meest stellen. Voor overige vragen kun je telefonisch of via chat contact met ons opnemen. Buiten openingstijden kun je gebruik maken van het contactformulier onderaan deze pagina.
De Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox kun je ophalen bij Albert Heijn!
Je ophaalkaart ontvang je per e-mail of per post. Je kan je ophaalkaart (op vertoon vanaf mobiel/tablet/print) laten zien bij Albert Heijn. Voor het ontvangen van een nieuwe ophaalkaart kun je telefonisch contact met ons opnemen.
In de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox vind je interessante producten en handige aanbiedingen.
Benieuwd naar het huidige partneroverzicht? Klik dan hier voor een overzicht.*
* Informatie en aanbiedingen van onze geselecteerde partners kunnen variëren. Bovenstaande lijst kan wijzigen en aangevuld worden met nieuwe en bestaande partners.
Je kunt de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox aanvragen tot en met de uitgerekende datum. Je ontvangt dan beide boxen. De Zwangerbox ontvang je tijdens je zwangerschap en de Babybox ontvang je na je bevalling. Als je de boxen na je bevalling aanvraagt ontvang je alleen de Babybox. Je kunt de Babybox aanvragen tot maximaal 6 maanden na je bevalling.
Je kunt de Zwanger- en Babybox aanvragen via: www.zwangerbox.nl
Ja dat kan. Je kan de Zwanger- en Babybox aanvragen via: www.zwangerbox.nl
Je kunt deze melding om verschillende redenen krijgen, te weten:
- Wij hebben al een aanvraag van je ontvangen. Mocht je twijfelen neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht.
- Je hebt een nieuwe aanvraag gedaan, terwijl de vorige aanvraag nog niet is afgerond. Vul in dat geval het contactformulier in onderaan de pagina. Wij zullen je gegevens corrigeren en de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox voor je aanvragen.
- Je hebt de Zwangerbox al ontvangen en je wilt nu de Babybox aanvragen. Je hoeft de Babybox niet apart aan te vragen. Wij nemen binnen 4 weken na uitgerekende datum contact met je op voor de ophaalkaart van de Babybox. Je kunt ook zelf de babygegevens doorgeven via https://www.oudersvannu.nl/zwangerbox/geboorte-melden/ je ontvangt dan een ophaalkaart voor de babybox.
Nee, de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox kun je alleen aanvragen als je in Nederland woont.
Als je je aanmeldt via www.zwangerbox.nl ontvang je direct per e-mail een bevestiging. Soms komt deze terecht in je ongewenste berichten. Controleer je spambox voordat je contact met ons opneemt.
Als je je aanmeldt via een inschrijfkaartje voorzien van je e-mailadres dan ontvang je de bevestiging 2 tot 3 weken na aanmelding. Aanmeldingen zonder e-mailadres ontvangen geen bevestiging. Je aanmelding is dan wel verwerkt. Mocht je zeker willen weten of je aanvraag goed ontvangen is, neem dan contact op met onze klantenservice.
Je kunt dit telefonisch aan ons doorgeven via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur). Je kunt dan voor ieder kind een Zwanger- en Babybox aanvragen.
Je ontvangt de Zwangerbox ophaalkaart binnen 5 werkdagen via e-mail als je uiterlijk op je uitgerekende datum de Zwanger- en Babybox aanvraagt. Als je de boxen na je bevalling aanvraagt ontvang je alleen de Babybox ophaalkaart. Zie “Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Babybox”.
Let op! De ophaalkaart kan in je spam-box terechtkomen. Mocht je nog geen ophaalkaart hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht.
Neem contact op met onze klantenservice als je langer dan 5 werkdagen geleden de aanvraag voor de boxen hebt verstuurd en nog geen bevestiging of ophaalkaart via e-mail* hebt ontvangen.
* Let op! De ophaalkaart en aanvraagbevestiging kunnen in je spam-box terechtkomen.
Nee, een geprinte ophaalkaart is niet nodig om je Zwanger en/of Babybox op te halen bij Albert Heijn. Op vertoon van de e-mail ophaalkaart vanaf je mobiel/tablet ontvang je je jouw box.
Dit is niet nodig. Op vertoon van de e-mail ophaalkaart vanaf je mobiel/tablet ontvang je je jouw box.
Als je geen mail op je telefoon hebt dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht.
Geef eerst door aan onze klantenservice dat je een meerling verwacht. Dit kan via 088-5500183 of stuur een chatbericht. Je ontvangt niet meerdere ophaalkaarten.
Zijn er nog vragen met betrekking tot een meerlingen zwangerschap? Dan kun je contract opnemen onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht.
Neem contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht. Ze zullen de juiste contactgegevens verwerken.
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice: 088 – 5500183 of stuur een chatbericht.
We zullen ervoor zorgen dat je inschrijving voor de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox geannuleerd wordt en dat nieuwsbrieven, groeikalenders en andere e-mails niet meer worden toegestuurd.
Dit kan door middel van de knop ‘uitschrijven’ onderaan iedere e-mail. Je ontvangt dan alleen de betreffende e-mail niet meer. Wil je je uitschrijven voor alle nieuwsbrieven en commerciële e-mails? Neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht.
Vanaf 1 januari 2021 kun je de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox ophalen bij een door jou gekozen Albert Heijn.
Het is helaas niet mogelijk om met een ophaalkaart van Blokker een box op te halen bij Albert Heijn.
Als je hier een vraag over hebt kun je mailen naar boxen@oudersvannu.nl
De inhoud kan verschillen, deze is afhankelijk van de deelnemende bedrijven en het moment van samenstellen van de Zwanger- en/of Babybox.
Neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht.
Alle tijdschriften in de Zwanger- en Babybox zijn kennismakingsexemplaren. Hierdoor kan het voorkomen dat coupons en/of aanbiedingen niet meer geldig zijn. Wil je een abonnement afsluiten op een of meerdere van deze tijdschriften? Kijk dan op magazine.nl voor de meest actuele aanbiedingen of neem contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183.
Wij nemen binnen 4 weken na je uitgerekende datum telefonisch contact met je op om te horen of alles goed is gegaan. Hierna ontvang je de ophaalkaart voor de Babybox. Wil je de Babybox eerder ophalen neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of Klik hier om te laten weten dat je baby is geboren. Ben je bevallen van een meerling? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Klik hier om de geboortedatum van je baby door te geven en de ophaalkaart voor de Ouders van Nu Babybox te ontvangen of neem contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht. Ben je bevallen van een meerling? Neem dan altijd contact op met onze klantenservice.
Door je inschrijving voor de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox ontvang je een exclusieve Center Parcs aanbieding. Mocht je meer informatie willen hebben over het aanbod dan kan je contact opnemen met Center Parcs via 010-7980 989 (tegen gebruikelijke belkosten)
Nee. Als de aanvraag bevestigd is, kan dit niet meer gewijzigd worden de box is dan al onderweg naar de desbetreffende winkel. Mochten er problemen zijn met het ophalen van de box, stuur dan een e-mail naar boxen@oudersvannu.nl
Nee, dit kan niet meer gewijzigd worden. De box zal nog uiterlijk 3 weken beschikbaar zijn in de door jou gekozen Albert Heijn. Mochten er problemen zijn met het ophalen van de box, stuur dan een e-mail naar boxen@oudersvannu.nl
De box zal nog uiterlijk 3 weken beschikbaar zijn in de door jou gekozen Albert Heijn.
Dat is heel vervelend. Je kunt contact opnemen door een mail te sturen naar boxen@oudersvannu.nl.ouders
Je kunt contact opnemen door een mail te sturen naar boxen@oudersvannu.nl.
Neem contact met ons op door een mail te sturen naar boxen@oudersvannu.nl.