Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur (muv) produktvragen

Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Zwanger- en Babybox

Zwanger of net moeder? Vraag dan de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox aan. Deze zit boordevol leuke en handige producten, tijdschriften en informatie waar jij als (aanstaande) ouder écht iets aan hebt. Let op! De klantenservice m.b.t. de Zwanger- en Babybox is telefonisch iedere werkdag bereikbaar van 09.00 uur tot en met 18.00 uur.  

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Bel 088 - 550 01 74
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Inschrijven

1

Wanneer kan ik de Ouders van Nu Zwanger- en/ of Babybox aanvragen?

Je kunt de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox aanvragen tot en met je uitgerekende datum. Je ontvangt dan beide boxen. Als je de boxen na je bevalling aanvraagt ontvang je alleen de Babybox. Je kunt de Babybox aanvragen tot maximaal 6 maanden na je bevalling.

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar. 

2

Ik heb de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox al aangevraagd bij een eerdere zwangerschap. Nu ben ik weer zwanger en zou de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox graag aanvragen. Kan dat?

Je kunt de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox aanvragen tot en met je uitgerekende datum. Je ontvangt dan beide boxen. Als je de boxen na je bevalling aanvraagt ontvang je alleen de Babybox. Je kunt de Babybox aanvragen tot maximaal 6 maanden na je bevalling.

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar. 

 

3

Ik wil de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox aanvragen, maar krijg de melding "Je heb de de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox al aangevraagd".

Je kunt deze melding om verschillende redenen krijgen, te weten:

  • Wij hebben al een aanvraag van je ontvangen. Mocht je twijfelen neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur).
  • Je hebt een miskraam gehad waarbij je de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox ook had aangevraagd. Stuur in dat geval een e-mail naar customerservice@oudersvannu.nl voorzien van je naam, adresgegevens, telefoonnummer en uitgerekende datum. Wij zullen je gegevens corrigeren en de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox voor je aanvragen.
  • Je hebt de Zwangerbox al ontvangen en je wilt nu de Babybox aanvragen. Je hoeft de Babybox niet apart aan te vragen. Wij nemen binnen 4 weken na uitgerekende datum contact met je op voor de ophaalkaart van de Babybox. Mocht je de Babybox al op willen halen klik dan hier voor de ophaalkaart van de Babybox.
4

Ik woon niet in Nederland, kan ik de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox aanvragen?

Nee, de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox kun je alleen aanvragen als je in Nederland woont.

5

Ik heb mij ingeschreven voor de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox maar ik heb geen bevestiging van ontvangen, wat nu?

Als je je aanmeldt via www.oudersvannu.nl ontvang je direct per e-mail een bevestiging. Soms komt deze terecht in je ongewenste berichten. Controleer je spambox voordat je contact met ons opneemt.

Als je je aanmeldt via een inschrijfkaartje voorzien van je e-mailadres dan ontvang je de bevestiging 2 tot 3 weken na aanmelding. Aanmeldingen zonder e-mailadres ontvangen geen bevestiging. Je aanmelding is dan wel verwerkt. Mocht je zeker willen weten of je aanvraag goed ontvangen is, neem dan contact op met onze klantenservice.

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar. 

 

6

ik ben zwanger van een meerling, waar kan ik dit vermelden?

Je kan dit alleen telefonisch aan ons doorgeven via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur). Je kunt dan voor ieder kind een box een Zwanger- en Babybox ophalen.

2

Ophaalkaart

1

Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Babybox?

  • Als je de Babybox aanvraagt na je bevalling, dan ontvang je binnen 7 werkdagen via e-mail je ophaalkaart.
  • Als je de Zwanger- en Babybox aanvraagt hebt voor je uitgerekende datum dan nemen wij binnen 4 weken na uitgerekende datum telefonisch contact met je op om te horen of alles goed is gegaan. Hierna ontvang je binnen 7 werkdagen via e-mail de ophaalkaart van de Babybox.
  • Als je de Zwanger- en Babybox aanvraagt na je uitgerekende datum en voor je bevalling, dan nemen wij binnen 4 weken na uitgerekende datum telefonisch contact met je op om te horen of alles goed is gegaan. Hierna ontvang je binnen 7 werkdagen via e-mail de ophaalkaart van de Babybox.

Mocht je al bevallen zijn en de Babybox al op willen halen, neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur) of klik hier voor de ophaalkaart van de Babybox. Ben je bevallen van een meerling? Neem  dan contact op met onze klantenservice.

2

Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Zwangerbox?

Je ontvangt de Zwangerbox ophaalkaart binnen 5 werkdagen via e-mail als je uiterlijk op je uitgerekende datum de Zwanger- en Babybox aanvraagt. Als je de boxen na je bevalling aanvraagt ontvang je alleen de Babybox ophaalkaart. Zie “Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Babybox” voor wanneer je de Babybox ophaalkaart ontvangt.

Let op! De ophaalkaart kan in je spam-box terechtkomen!

Mocht je na bovenstaande termijnen nog geen ophaalkaart ontvangen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur).

3

Hoe ontvang ik de ophaalkaart voor de Zwanger- en Babybox?

Je ontvangt de ophaalkaart via e-mail, tenzij je bij je aanmelding een niet werkend of geen e-mailadres doorgeven hebt. In dat geval ontvang je de ophaalkaart via de post.  Let op! De ophaalkaart kan in je spam-box terechtkomen!

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar. 

 

4

Moet ik mijn ophaalkaart uitprinten en/of meenemen naar Etos?

Ja, zonder ophaalkaart kan Etos de Zwanger- en/of Babybox niet aan je meegeven.

5

Ik heb geen printer, kan ik de ophaalkaart per post ontvangen?

Ja, dan kan. In de ophaalkaart die je via e-mail ontvangen hebt staat de volgende tekst: ‘P.S. Wil je de ophaalkaart per post ontvangen, klik dan hier.’Als je op de link klikt krijg je binnen 15 werkdagen de ophaalkaart per post toegestuurd.

Heb je de ophaalkaart die je via e-mail ontvangen hebt  niet meer, neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur).

6

Ik ben zwanger van een meerling, krijg ik dan meerdere ophaalkaarten?

Ja, maar alleen als je de Ouders van Nu Zwanger- en Babyboxen aangevraagd hebt via onze klantenservice  via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur).

7

Mijn gegevens op de ophaalkaart zijn niet correct?

Je kunt je gegevens op de ophaalkaart aanpassen, voordat je de Zwanger-of Babybox ophaalt bij Etos. Of stuur een email naar customerservice@oudersvannu.nl voorzien van je oude en nieuwe gegevens of neem contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur).

3

Miskraam/afmelden

1

Ik heb een miskraam gehad, waar kan ik dit melden?

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur) of je kunt een e-mail sturen, voorzien van je naam en adres, naar customerservice@oudersvannu.nl met daarin dat het gaat om een een miskraam.

In beide gevallen zullen wij ervoor zorgen dat je inschrijving voor de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox geannuleerd wordt en dat nieuwsbrieven, groeikalenders en andere e-mails niet meer worden toegestuurd.

2

Hoe kan ik mij afmelden voor de Zwanger- en/of Baby Groeikalender, nieuwsbrieven of commerciële e-mails?

Dit kan door middel van de knop ‘uitschrijven’ onderaan iedere e-mail. Je ontvangt dan alleen de betreffende e-mail niet meer. Wil je je uitschrijven voor alle nieuwsbrieven en commerciële e-mails, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan via customerservice@oudersvannu.nl of via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur).

Mocht je een miskraam hebben gehad en wil je daarom geen e-mails meer ontvangen. Bekijk dan het antwoord bij de vraag ‘Ik heb een miskraam gehad. Waar kan ik dit melden?’.  Via de knop ‘uitschrijven’ meld je je namelijk alleen af voor de betreffende e-mail.

4

Overige veelgestelde vragen

1

Waar kan ik de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox ophalen?

Je haalt de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox op bij een Etos-winkel bij jou in de buurt. Zie www.etos.nl voor de dichtstbijzijnde winkel.

2

Waarom is de inhoud van mijn Box anders dan die van mijn vriendin/buurvrouw?

De inhoud kan verschillen, deze is afhankelijk van de deelnemende bedrijven en het moment van samenstellen van de Zwanger- en/of Babybox.

3

Ik wil graag een adreswijziging doorgeven, hoe kan ik dit doen?

Je kunt een e-mail sturen naar customerservice@oudersvannu.nl. Vermeld in de e-mail duidelijk je naam, oude adres en nieuwe adres. Of neem ontact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur.

4

Waarom zijn de aanbiedingen in de tijdschriften niet meer geldig?

Alle tijdschriften in de Zwanger- en Babybox zijn kennismakingsexemplaren. Hierdoor kan het voorkomen dat coupons en/of aanbiedingen niet meer geldig zijn. Wil je een abonnement afsluiten op een of meerdere van deze tijdschriften? Kijk dan op magazine.nl voor de meest actuele aanbiedingen.

5

Mijn baby is te vroeg geboren. Wanneer ontvang ik de Ouders van Nu Babybox?

Wij nemen binnen 4 weken na je uitgerekende datum telefonisch contact met je op om te horen of alles goed is gegaan. Hierna ontvang ontvang je de ophaalkaart voor de Babybox. Wil je de Babybox eerder ophalen neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur) of klik hier om je gegevens door te geven. Ben je bevallen van een meerling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

6

Waar kan ik de geboortedatum van mijn baby doorgeven?

Klik hier om de geboortedatum van je baby door te geven en de ophaalkaart voor de Ouders van Nu Babybox te ontvangen.  Of neem contact op  met onze klantenservice via 088 – 5500183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur). Ben je bevallen van een meerling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

7

Ik wil graag via Ouders van Nu een huisje bij Center Parcs boeken, hoe doe ik dit?

Door je inschrijving voor de Ouders van Nu Zwanger- en/of Babybox ontvang je een exclusieve Center Parcs aanbieding. Mocht je meer informatie willen hebben over het aanbod dan kan je contact opnemen met Center Parcs via 0900-393 83 73 (€ 1,- per gesprek).

Direct contact met één van onze medewerkers? Bel 088 - 550 01 74 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice