Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur m.u.v. product vragen.

Ouders van Nu Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Ouders van Nu Webshop

Wanneer je bijna gaat bevallen of net moeder bent geworden, komt er enorm veel op je af. Zo heb je behoorlijk wat spullen nodig. Er worden ontzettend veel producten aangeboden, maar hoe weet je nou wat goed is voor jou en je baby? En hoe shop je voordelig je babyuitzet bij elkaar? Wij helpen je daarbij. In de Ouders van Nu shop vind je alle babyproducten die je nodig hebt van andere webshops en merken. Heb je vragen over het product, de levering of andere opmerkingen? Neem dan contact op met de webshop die het product aanbiedt.

Direct contact met Ouders van Nu

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Ouders van Nu Telefoon
Bel 088 - 550 01 74
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Bestellen

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus
1

Een account aanmaken

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Als je voor de eerste keer een bestelling plaatst bij Ouders van Nu, vul je je e-mailadres, naam en adresgegevens in. Al je gegevens worden veilig bewaard in je account. Je hoeft ze bij een volgende bestelling dus niet opnieuw in te vullen. In je account vind je ook de bestellingen terug die je hebt gedaan in de Ouders van Nu shop. Verder bekijk je hier ook je adresgegevens.

Let op: Wijzig je je adresgegevens na het plaatsen van je bestelling, dan worden deze nieuwe adresgegevens niet meegenomen in je bestelling.

Al jouw gegevens worden vertrouwelijk opgeslagen op onze beveiligde server. Ouders van Nu houdt zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).

2

Bestelprocedure

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

In 4 gemakkelijke stappen doorloop je het bestelproces:

  1. Je winkelwagen
    Alle getoonde prijzen zijn inclusief btw. Om een bestelling te plaatsen, klik je op de winkelwagen-knop. Wil je meer bestellen, dan kun je gewoon verder winkelen. De totale bestelling rond je af door terug te gaan naar de winkelwagen.
    Je kunt daar uiteraard nog producten uit je winkelwagentje verwijderen.
  2. Voordeelpas
    In het winkelwagentje worden 2 prijzen getoond: de prijs voor Voordeelpas-leden (altijd 10% korting in de Ouders van Nu Webshop) en de normale prijs voor niet-leden.

    • Heb je al een Voordeelpas dan betaal je de Voordeelpas-leden prijs. Je rondt je bestelling af door op de knop ‘Ik heb een Voordeelpas’ te klikken.
    • Wanneer je geen Voordeelpas hebt en tegen de normale prijs wilt bestellen, rond je je bestelling af door op de knop ‘Ik wil bestellen zonder Voordeelpas’ te klikken.
    • Heb je nog geen Voordeelpas en wil je er een kopen zodat je direct van 10% korting op je Ouders van Nu bestelling profiteert? Klik je op de knop ‘Ik wil ook een Voordeelpas kopen’.
  3. Je gegevens/inloggen op je account
    Om de bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren, hebben wij je adresgegevens nodig. Deze gegevens blijven strikt vertrouwelijk.
  4. Veilig betalen
    Op dit moment kun je alleen via iDeal betalen.
  5. Bestelling voltooid
    Als je betaling is afgerond, kom je op de Ouders van Nu bevestigingspagina. Hier zie je het ordernummer van je bestelling. Je krijgt een bevestiging van je bestelling in je e-mail. Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar.
3

Bevestiging per e-mail

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

In je bevestigingsmail staan de gegevens uit je bestelling. Je krijgt deze e-mail zodra je de bestelling geplaatst hebt.

4

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Dit kan komen door een verkeerd ingevuld e-mailadres. Controleer je e-mailgegevens in je account zodat je in het vervolg onze e-mails krijgt. Is je e-mailadres juist ingevuld maar krijg je nog steeds geen mail? Dit kan ook aan je spamfilter liggen. Controleer hiervoor je spambox/ongewenste e-mail.

5

Hoe verander ik mijn e-mailadres?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je e-mailadres wijzig je eenvoudig in je account. Je account vind je op oudersvannu.nl rechtsboven in je desktop en linksboven in de mobiele site. Om je gegevens te veranderen, log je eerst in. Na het wijzigen zijn je nieuwe gegevens direct in je account te zien. Als je je gegevens wijzigt ná het plaatsen van een bestelling, worden de gewijzigde gegevens niet meer aangepast in je geplaatste bestelling.

6

Bestelling wijzigen of annuleren

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Wil je na het plaatsen van je bestelling je order annuleren of wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Is je bestelling al onderweg? Je kunt je bestelling weigeren bij aflevering door dit te melden aan de postbode. De zending wordt dan naar ons retour gestuurd. Zodra de retour is verwerkt ontvang je het aankoopbedrag terug op je rekening.

2

Betalen

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus
1

Hoe kan ik betalen?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je betaalt in de Ouders van Nu Webshop via iDeal.

2

Hoe snel gaat een retourbetaling?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Retourbetalingen vinden plaats binnen 14 dagen nadat een retour door ons is verwerkt.

3

Bezorgen

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus
1

Hoe snel krijg ik mijn bestelling?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Bestel je op werkdagen vóór 12.00 uur, dan geven wij de bestelling dezelfde dag nog mee aan de vervoerder en heb je jouw bestelling in principe de volgende werkdag in huis. Het kan zijn dat je bestelling er bij de vervoerder langer over doet dan 1 dag. In 98% van de gevallen wordt je bestelling de volgende dag bezorgd. Dit geldt voor elk product, tenzij anders vermeld.

2

Track & Trace

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Op het moment dat je bestelling wordt verzonden, ontvang je een verzendmail.
Hierin staat een track-and-tracenummer van je bestelling. Op de website van PostNL kun je jouw bestelling volgen.

Het kan zijn dat je bestelling in meerdere pakketten wordt verzonden. Per pakket ontvang je een track-and-tracenummer waarmee je de zending kunt volgen.

Wanneer je pakket door de brievenbus past, ontvang je geen track-and-tracecode in de verzendbevestiging. Je hoeft dan ook niet thuis te blijven voor de levering. De postbode zal het pakketje in je brievenbus doen.

3

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Als een pakket niet bij jou of een andere geadresseerde afgeleverd kan worden, bieden we het bij de buren aan. Als het pakket ook bij de buren niet afgeleverd kan worden, bieden we het de volgende dag nog een keer aan.
Als de geadresseerde én de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan laat de medewerker van PostNL een bericht achter in je brievenbus. Daarop staat bij welk postkantoor of PostNL Servicepunt jij of de geadresseerde de bestelling kan ophalen. Hiervoor heb je 3 weken de tijd.

4

Het bezorgadres is anders dan het factuuradres

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Tijdens de bestelling geef je aan op welk adres de bestelling geleverd moet worden. Dit kan een afwijkend adres zijn van je eigen adres (factuuradres).

4

Retourneren

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus
1

Kan ik een artikel ruilen?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Dat kan, neem contact op met onze klantenservice. Vermeld aan de klantenservice je ordernummer en de artikelen die je wilt ruilen. En vermeld het nieuwe artikel dat je wilt ontvangen. Zodra het artikel dat je wilt ruilen door ons is ontvangen, wordt het nieuwe artikel naar je toegestuurd (mits op dat moment voorradig).

2

Retourneren

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Alle artikelen uit de webshop mogen binnen 14 dagen gratis worden geretourneerd. Het artikel moet dan wel onbeschadigd zijn en, indien mogelijk, in originele verpakking zitten.

Let op: De Voordeelpas en tijdschriften kunnen niet geretourneerd worden.

3

Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Om een artikel te retourneren, neem je contact op met onze klantenservice. Vermeld aan de klantenservice je ordernummer en de artikelen die je wilt retourneren. De klantenservice geeft je een retournummer en informeert je over de retourprocedure.

Let op: De verwerking van artikelen die retour worden gestuurd zonder retournummer, kunnen wij niet garanderen. Het is daarom belangrijk om altijd contact op te nemen met de klantenservice, voordat je een artikel retourneert.

4

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik iets retour stuur?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Na ontvangst van het retourartikel krijg je binnen 2 weken het aankoopbedrag teruggestort. Om je retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat je de aangegeven procedure volgt.

5

Krijg ik mijn verzendkosten terug als ik iets retour stuur?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Als je de hele bestelling retour stuurt, ontvang je ook de verzendkosten van je bestelling terug. Wanneer je een deel van je bestelling terug stuurt, ontvang je de verzendkosten niet terug.

6

Garantie

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Ouders van Nu garandeert dat elk artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Als dit niet zo blijkt te zijn, neem dan gerust contact met ons op.

Heb je een verkeerd of kapot artikel ontvangen dan kun je het artikel binnen 14 dagen retourneren of ruilen.

Gaat een artikel kapot na de retourtermijn van 14 dagen, dan kunnen wij de garantieafhandeling met de fabrikant voor je verzorgen. Voor de geleverde producten geldt de garantie van de betreffende leverancier. Deze geldt naast de wettelijke regelgeving omtrent garantie en conformiteit.

Er is geen sprake van garantie als:

  • De slijtage als normaal kan worden beschouwd.
  • Er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder reparaties uitgevoerd door andere, dan de door de fabrikant aangewezen, service- of reparatiediensten.
  • Er gebreken zijn ontstaan die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend gebruik of onoordeelkundig gebruik.
  • Er beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.

Heb je klachten over een product neem dan contact op met onze klantenservice. Wij nemen contact op met de fabrikant en zorgen voor de correcte afhandeling van de garantie.

Direct contact met Ouders van Nu
Direct contact met één van onze medewerkers? Ouders van Nu Telefoon Bel 088 - 550 01 74 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice