Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur m.u.v. product vragen.

Ouders van Nu Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Voordeelpas en lidmaatschap

Direct contact met Ouders van Nu

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Ouders van Nu Telefoon
Bel 088 - 550 01 74
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Wanneer krijg ik een nieuwe Voordeelpas?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Vanaf heden werken we met een digitale Ouders van Nu Voordeelpas. Dat scheelt een hoop ruimte in je portemonnee! Je digitale Ouders van Nu Voordeelpas is geldig tot de datum die in je bevestiging e-mail staat aangegeven. Heb je nu al een fysieke Ouders van Nu Voordeelpas? Deze kan je gewoon blijven gebruiken tot de datum die op de pas staat aangegeven. Je vindt je digitale Ouders van Nu Voordeelpas wanneer je inlogt wanneer je inlogt op www.voordeelpas.nl bij de desbetreffende winkels of uitjes waar je de pas moet laten zien.

2

Hoelang is de Voordeelpas geldig?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

De Voordeelpas kost € 14,95 per jaar en geldt tot wederopzegging. Je sluit een jaarabonnement af dus profiteert het hele jaar door van alle voordelen.

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar.

3

Hoe zie ik hoelang mijn Voordeelpas/lidmaatschap nog geldig is?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je Ouders van Nu Voordeelpas is geldig tot de datum die in je bevestiging e-mail staat aangegeven. In deze e-mail vind je ook je naam, klant- en pasnummer.

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar.

4

Hoe betaal ik mijn Voordeelpas?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Als je de Voordeelpas via de website aanvraagt, kun je op 2 manieren betalen:

  1. Via automatische incasso
  2. Via iDeal

Als je met iDeal betaalt, wordt bij een eventuele verlenging van je lidmaatschap de betaling gedaan via een automatische incasso.

Let op: Voor dit product gelden er aangepaste openingstijden, wij zijn via de telefoon van 09:00 uur tot en met 18:00 uur bereikbaar.

5

Ik ga verhuizen, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Een verhuizing geef je per e-mail of brief door aan onze klantenservice. We ontvangen hierbij graag je oude én nieuwe adresgegevens, aangevuld met je naam, pasnummer, verhuisdatum en eventueel abonnementsnummer. Ons postadres is:

Sanoma
t.a.v. Customer Service
o.v.v. Ouders van Nu Voordeelpas
Postbus 1900
2130 JH Hoofddorp

6

Kan ik een Voordeelpas aanvragen als ik in het buitenland woon?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Nee, helaas kan je geen Voordeelpas op een buitenlands adres aanvragen.

Direct contact met Ouders van Nu
Direct contact met één van onze medewerkers? Ouders van Nu Telefoon Bel 088 - 550 01 74 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice