Nee, een geprinte ophaalkaart is niet nodig om je Zwanger en/of Babybox op te halen bij Albert Heijn. Op vertoon van de e-mail ophaalkaart vanaf je mobiel/tablet ontvang je je jouw box.
We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur m.u.v. product vragen.
Direct contact met één van onze medewerkers?
BelJe ontvangt de Zwangerbox ophaalkaart binnen 5 werkdagen via e-mail als je uiterlijk op je uitgerekende datum de Zwanger- en Babybox aanvraagt. Als je de boxen na je bevalling aanvraagt ontvang je alleen de Babybox ophaalkaart. Zie “Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Babybox”.
Let op! De ophaalkaart kan in je spam-box terechtkomen. Mocht je nog geen ophaalkaart hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht.
Neem contact op met onze klantenservice als je langer dan 5 werkdagen geleden de aanvraag voor de boxen hebt verstuurd en nog geen bevestiging of ophaalkaart via e-mail* hebt ontvangen.
* Let op! De ophaalkaart en aanvraagbevestiging kunnen in je spam-box terechtkomen.
Nee, een geprinte ophaalkaart is niet nodig om je Zwanger en/of Babybox op te halen bij Albert Heijn. Op vertoon van de e-mail ophaalkaart vanaf je mobiel/tablet ontvang je je jouw box.
Dit is niet nodig. Op vertoon van de e-mail ophaalkaart vanaf je mobiel/tablet ontvang je je jouw box.
Als je geen mail op je telefoon hebt dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht.
Geef eerst door aan onze klantenservice dat je een meerling verwacht. Dit kan via 088-5500183 of stuur een chatbericht. Je ontvangt niet meerdere ophaalkaarten.
Zijn er nog vragen met betrekking tot een meerlingen zwangerschap? Dan kun je contract opnemen onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht.
Neem contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht. Ze zullen de juiste contactgegevens verwerken.