Neem gerust contact op

We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur m.u.v. product vragen.

Ouders van Nu Telefoon
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur
Home klantenservice

Ophaalkaart

Direct contact met Ouders van Nu

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Ouders van Nu Telefoon
Bel 088 - 550 01 74
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Zwangerbox?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Je ontvangt de Zwangerbox ophaalkaart binnen 5 werkdagen via e-mail als je uiterlijk op je uitgerekende datum de Zwanger- en Babybox aanvraagt. Als je de boxen na je bevalling aanvraagt ontvang je alleen de Babybox ophaalkaart. Zie “Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Babybox” voor wanneer je de Babybox ophaalkaart hebt aangevraagd.

Let op! De ophaalkaart kan in je spam-box terechtkomen!

Mocht je na bovenstaande termijnen nog geen ophaalkaart hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht.

2

Wanneer ontvang ik de ophaalkaart voor de Babybox?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus
  • Als je de Babybox aanvraagt na je bevalling, dan ontvang je binnen 5 werkdagen via e-mail je ophaalkaart.
  • Als je de Zwanger- en Babybox voor je uitgerekende datum hebt aangevraagd dan nemen wij binnen 4 weken na uitgerekende datum telefonisch contact met je op om te horen of alles goed is gegaan. Hierna ontvang je binnen 5 werkdagen via e-mail de ophaalkaart van de Babybox.
  • Als je de Zwanger- en Babybox aanvraagt na je uitgerekende datum maar voor je bevalling, dan nemen wij binnen 4 weken na uitgerekende datum telefonisch contact met je op om te horen of alles goed is gegaan. Hierna ontvang je binnen 5 werkdagen via e-mail de ophaalkaart van de Babybox.

Mocht je al bevallen zijn en de Babybox al graag willen ophalen, neem dan contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of klik hier om de ophaalkaart van de Babybox te ontvangen. Ben je bevallen van een meerling? Neem  dan contact op met onze klantenservice.

3

Ik heb geen ophaalkaart of bevestiging voor de Zwanger- en Babybox ontvangen, wat nu?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Neem contact op met onze klantenservice als je langer dan 5 werkdagen geleden de aanvraag voor de boxen hebt verstuurd en nog geen bevestiging of ophaalkaart via e-mail* hebt ontvangen.

* Let op! De ophaalkaart en aanvraagbevestiging kunnen in je spam-box terechtkomen.

 

4

Moet ik mijn ophaalkaart printen en/of meenemen naar Blokker?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Nee, een geprinte ophaalkaart is niet nodig om je Zwanger en/of Babybox op te halen bij Blokker. Op vertoon van de e-mail ophaalkaart vanaf je mobiel/tablet kan jouw persoonlijke barcode worden verwerkt.

5

Ik heb geen printer, kan ik de ophaalkaart per post ontvangen?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Dit is niet nodig. Op vertoon van de e-mail ophaalkaart vanaf je mobiel/tablet kan jouw persoonlijke barcode worden ingevoerd in de kassa.

Het kàn wel: vanuit de e-mail van de ophaalkaart kun je een post ophaalkaart aanvragen die binnen 2 weken wordt thuisbezorgd of neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

6

Tot wanneer kan ik mijn ophaalkaart bij Etos inleveren?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Vanaf 1 januari kunnen de Zwanger- en Babybox opgehaald worden bij Blokker. Echter op vertoon van een geprinte ophaalkaart ontvangen in 2018 kun je de Zwanger-en Babybox nog t/m 31 januari 2019 ophalen bij Etos. Ophaalkaarten ontvangen na 19 november kunnen ook bij Blokker worden ingeleverd.

Voor het ontvangen van een nieuwe ophaalkaart kun je contact opnemen met onze klantenservice.

7

Mag ik de Etos ophaalkaart ook bij Blokker inleveren?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Ophaalkaarten die je na 19 november 2018  per e-mail of post hebt ontvangen, kunnen ook bij Blokker worden ingeleverd. Zowel een print als e-mail ophaalkaart (op vertoon vanaf mobiel/tablet) kunnen worden gebruikt bij Blokker.

Voor het ontvangen van een nieuwe ophaalkaart kun je contact opnemen met onze klantenservice.

8

Ik ben zwanger van een meerling, krijg ik dan meerdere ophaalkaarten?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Nee. Geef eerst door aan onze klantenservice dat je een meerling verwacht. Dit kan via 088-5500183 of stuur een chatbericht. Als je bij een Blokker-winkel aangeeft dat je een meerling verwacht, dan ontvang je 2 boxen op vertoon van je ophaalkaart.

9

Mijn gegevens op de ophaalkaart zijn niet correct, wat nu?

Ouders van Nu Min
Ouders van Nu Plus

Neem contact op met onze klantenservice via 088 – 5500183 of stuur een chatbericht. Ze zullen de juiste contactgegevens verwerken.

Direct contact met Ouders van Nu
Direct contact met één van onze medewerkers? Ouders van Nu Telefoon Bel 088 - 550 01 74 Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Zo neem je contact met ons op

Kwaliteit klantenservice