We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur m.u.v. product vragen.
Direct contact met één van onze medewerkers?
BelBestel je op werkdagen vóór 12.00 uur, dan geven wij de bestelling dezelfde dag nog mee aan de vervoerder en heb je jouw bestelling in principe de volgende werkdag in huis. Het kan zijn dat je bestelling er bij de vervoerder langer over doet dan 1 dag. In 98% van de gevallen wordt je bestelling de volgende dag bezorgd. Dit geldt voor elk product, tenzij anders vermeld.
Op het moment dat je bestelling wordt verzonden, ontvang je een verzendmail.
Hierin staat een track-and-tracenummer van je bestelling. Op de website van PostNL kun je jouw bestelling volgen.
Het kan zijn dat je bestelling in meerdere pakketten wordt verzonden. Per pakket ontvang je een track-and-tracenummer waarmee je de zending kunt volgen.
Wanneer je pakket door de brievenbus past, ontvang je geen track-and-tracecode in de verzendbevestiging. Je hoeft dan ook niet thuis te blijven voor de levering. De postbode zal het pakketje in je brievenbus doen.
Als een pakket niet bij jou of een andere geadresseerde afgeleverd kan worden, bieden we het bij de buren aan. Als het pakket ook bij de buren niet afgeleverd kan worden, bieden we het de volgende dag nog een keer aan.
Als de geadresseerde én de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan laat de medewerker van PostNL een bericht achter in je brievenbus. Daarop staat bij welk postkantoor of PostNL Servicepunt jij of de geadresseerde de bestelling kan ophalen. Hiervoor heb je 3 weken de tijd.
Tijdens de bestelling geef je aan op welk adres de bestelling geleverd moet worden. Dit kan een afwijkend adres zijn van je eigen adres (factuuradres).