We helpen je graag telefonisch verder. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur m.u.v. product vragen.
Direct contact met één van onze medewerkers?
BelDat kan, neem contact op met onze klantenservice. Vermeld aan de klantenservice je ordernummer en de artikelen die je wilt ruilen. En vermeld het nieuwe artikel dat je wilt ontvangen. Zodra het artikel dat je wilt ruilen door ons is ontvangen, wordt het nieuwe artikel naar je toegestuurd (mits op dat moment voorradig).
Alle artikelen uit de webshop mogen binnen 14 dagen gratis worden geretourneerd. Het artikel moet dan wel onbeschadigd zijn en, indien mogelijk, in originele verpakking zitten.
Let op: De Voordeelpas en tijdschriften kunnen niet geretourneerd worden.
Om een artikel te retourneren, neem je contact op met onze klantenservice. Vermeld aan de klantenservice je ordernummer en de artikelen die je wilt retourneren. De klantenservice geeft je een retournummer en informeert je over de retourprocedure.
Let op: De verwerking van artikelen die retour worden gestuurd zonder retournummer, kunnen wij niet garanderen. Het is daarom belangrijk om altijd contact op te nemen met de klantenservice, voordat je een artikel retourneert.
Na ontvangst van het retourartikel krijg je binnen 2 weken het aankoopbedrag teruggestort. Om je retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat je de aangegeven procedure volgt.
Als je de hele bestelling retour stuurt, ontvang je ook de verzendkosten van je bestelling terug. Wanneer je een deel van je bestelling terug stuurt, ontvang je de verzendkosten niet terug.
Ouders van Nu garandeert dat elk artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Als dit niet zo blijkt te zijn, neem dan gerust contact met ons op.
Heb je een verkeerd of kapot artikel ontvangen dan kun je het artikel binnen 14 dagen retourneren of ruilen.
Gaat een artikel kapot na de retourtermijn van 14 dagen, dan kunnen wij de garantieafhandeling met de fabrikant voor je verzorgen. Voor de geleverde producten geldt de garantie van de betreffende leverancier. Deze geldt naast de wettelijke regelgeving omtrent garantie en conformiteit.
Er is geen sprake van garantie als:
Heb je klachten over een product neem dan contact op met onze klantenservice. Wij nemen contact op met de fabrikant en zorgen voor de correcte afhandeling van de garantie.