Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

 

Over Ouders van Nu

Direct naar:

Ouders van Nu is het grootste parenting merk van Nederland en bereikt als multimediaal platform elke maand ruim 4 miljoen (aanstaande) ouders.

Het Ouders van Nu team maakt al 55 jaar betrouwbare content over opvoeding, ontwikkeling en ouderschap. De redactie werkt hiervoor samen met een expert team van artsen en andere (gezondheids)specialisten (verderop uitgelicht). Ook wordt de input van ervaringsdeskundigen – ouders zelf – gebruikt om tips, suggesties en oplossingen te geven over alle fases van zwanger zijn tot aan de brugklas. Dat maakt Ouders van Nu dé meest complete online en offline ‘gids’ als je zwanger wilt worden, zwanger bent of (jonge) kinderen hebt.

Producten waar Ouders van Nu de doelgroep mee bereikt zijn een magazine (verschijnt 16 keer per jaar), website, boeken, diverse nieuwsbrieven, Voordeelpas, forum, Zwanger- en Babybox en maatschappelijke initiatieven, zoals de Papa Petitie en Goed onderwijs, ik teken ervoor!

Missie
Ouders van Nu wil het leven van ouders leuker en makkelijker maken. Voor al die momenten dat je als ouder twijfelt of even bevestigd wilt worden (en wie kent ze niet), zijn wij er. Voor alle keren dat je je afvraagt of je de enige bent, en op zoek bent naar steun en begrip. Of je kind net geboren is, of groep 8 onveilig maakt. Wij geven ouders het vertrouwen dat ze nodig hebben en helpen ze bij het maken van keuzes.

Het magazine

magazine
Sinds 1967 is Ouders van Nu het meest informatieve magazine voor aanstaande en jonge ouders. Kortom: een autoriteit. Van zwangerschap tot en met de eerste jaren van je baby en peuter. Je leest 16 keer per jaar alles over de nieuwste ontwikkelingen en onderzoeken over opvoeden en de ontwikkeling van je kind. Met interviews, reportages én herkenbare columns van bekende ouders als Naomi van As, Jan Versteegh en Lisa Wade. Vier keer per jaar staat het magazine helemaal in het teken van een thema, zoals Peuters, Vakantie of Voeding. Daarnaast brengt Ouders van Nu twee keer per jaar het tijdschrift Zwanger uit, dat verspreid wordt via verloskundigen en de Ouders van Nu Zwanger- en Babybox.

De website
Op Oudersvannu.nl kunnen ouders terecht met al hun vragen over zwanger worden, zwanger zijn, opvoeding, verzorging en de ontwikkeling van je kind. Of voor inspiratie, gepersonaliseerde artikelen, handige checklists en informatie over producten en diensten die je tijdens of na je zwangerschap nodig hebt.
• Expert artikelen afgestemd op de fase waarin jij je als ouder bevindt.
• Het forum, dé plek waar (aanstaande) ouders elkaar vinden voor steun en vriendschap.
• Nieuws en actualiteiten.
• Aantrekkelijke aanbiedingen.
• Heel veel inspiratie voor babynamen, -kamertjes en -producten
• Productinformatie

Méér producten
Ruim vijftig jaar na de lancering van het allereerste magazine is Ouders van Nu uitgegroeid tot een sterk crossmediaal merk en rots in de branding voor heel veel ouders. Met extra producten en diensten als:

Zwanger- en Babybox: gratis aan te vragen als je zwanger en/of net bevallen bent. De box zit vol leuke aanbiedingen en cadeautjes voor ouders en baby.
Ouders van Nu Zwanger-en BabyboxOuders van Nu Voordeelpas, een digitale pas waarmee je het hele jaar door korting krijgt bij veel webshops, vakanties en dagjes weg.
Ouders van Nu forum, een platform dat gekoppeld is aan oudersvannu.nl. Deze community is er voor elkaar in goede én in slechte tijden.
Ouders van Nu boeken, laagdrempelige handboeken over zwangerschap en de ontwikkeling van baby tot peuter.

Bezoek Ouders van Nu ook op Facebook, Pinterest, Instagram en LinkedIn of volg ons @Oudersvannu op Twitter. Nooit meer iets van Oudersvannu.nl missen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief. 

Waarom Ouders van Nu vertrouwen
Ouders van Nu wil het leven van ouders graag leuker en makkelijker maken met herkenbare verhalen, fijne producten, handige checklists én betrouwbare informatie en deskundig advies. Om deze deskundigheid te garanderen, worden onze artikelen geschreven, gecheckt en up-to-date gehouden door het Ouders van Nu expert team dat bestaat uit een breed scala aan specialisten zoals opvoedcoaches, verloskundigen, pedagogen en artsen. In samenwerking met deze deskundigen geven we (aanstaande) ouders de beste én betrouwbare tips, adviezen en (actuele) informatie rondom zwanger worden, zwanger zijn en de ontwikkeling van hun kind.

Ouders van Nu weet wat ouders willen
Ouders van Nu kent haar doelgroep door en door. Niet alleen dankzij de kwalitatieve data van de Zwanger- en Babyboxen, maar ook door het First Time Mum Onderzoek dat wordt uitgevoerd onder 15.000 ouders per jaar. Hierdoor weten we exact het oriëntatie- en aankoopmoment van (aanstaande) ouders in Nederland in 62 productcategorieën. Door het grote bereik op de social kanalen Facebook en Instagram hebben we eveneens zicht op wat er speelt onder onze doelgroep. In combinatie met onze database en onderzoeken kunnen we daarom content op maat aanbieden. Op het juiste moment, via het juiste kanaal.

Waar Ouders van Nu trots op is
Met meer dan vijftig jaar ervaring is Ouders van Nu een autoriteit én betrouwbare bron voor veel (aanstaande) ouders. Zo staat Ouders van Nu in de top 3 van de most trustworthy brands in het BrandZ top 100 most value brands. En uit recent onderzoek van Ipsos in 2018 blijkt dat 69% van de Nederlanders informatie van Ouders van Nu als zeer betrouwbaar ervaart.

Waar Ouders van Nu ook trots op is, is dat we onze autoriteit kunnen inzetten voor maatschappelijke belangen. Zoals onze Papa Petitie waarmee we hebben gepleit voor langer kraam- en ouderschapsverlof voor vaders/partners. Meer dan 40.000 mensen hebben hier hun handtekening onder gezet. Ook met onze campagne Goed onderwijs, ik teken ervoor! kwamen we in het nieuws. Ruim 40.000 handtekening haalden we op met deze actie om de acties in het onderwijs te steunen. Eerder zette Ouders van Nu zich ook al in voor verruiming van de wat voor meervoudig ouderschap.

Redactiesecretariaat
Wil je ons iets vragen? Of heb je ideeën voor artikelen, tips en suggesties voor ons magazine of websites? Je kunt mailen naar redactie@oudersvannu.nl. Ook persberichten mag je verzenden naar dit emailadres. Berichten worden altijd doorgestuurd naar de juiste persoon. Mocht er interesse zijn, dan nemen we contact met je op.

Klantenservice
Heb je een vraag over de Zwanger- of Babybox? Hier vind je de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze medewerkers via 088-550 0174 (ma-vr 9.00- 21.00 uur.) Dat geldt ook voor al jouw vragen over de Ouders van Nu Voordeelpas. Of check eerst of jouw vraag hier tussen staat.

Voor vragen over je abonnement kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Een abonnement afsluiten? Bekijk hier alle aanbiedingen.

Samenwerken met Ouders van Nu
Wil je adverteren in Ouders van Nu of samen met ons een mooie campagne opzetten? Goed idee! Als nummer 1 parenting merk hebben we een groot bereik onder (aanstaande) ouders en weten we wat hen beweegt. Bekijk hier de mogelijkheden of neem direct contact op met sales.nl@dpgmedia.nl / 088 556 77 77.

Privacy
Ouders van Nu respecteert je privacy. Lees voor meer informatie over het privacy- en cookiebeleid van DPG Media.

Colofon
Hoofdredactie: Hilde Tholen
Vormgeving: Saga Soborg (art director), Kim Buijsrogge
Redactie: Danique Beijer, Merel Dado, Danique Hoofwijk, Barbara van Hooijdonk, Naomi Moezel (manager digital), Carin Röst, Lidewij Smeur (beeldcoördinator), Iris Verberkt, Nienke van Vliet.
Marketing: Laura Ebbenhorst
Zwanger- en Babybox: Esther Heijink
Sales: Caroline de Rooij, Steven Hermans

Post
Postbus 2104, 1000 CC Amsterdam

Bezoek
Jacob Bontiusplaats 9, 1018 LL Amsterdam

Ouders van Nu is een uitgave van DPG Online Services B.V.

Zwangerbox partnerpagina Albert Heijn 2022

Albert Heijn

Bekijk de website