Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie heeft er wel eens last van innestelingsbloed gehad?

• Auteur

Hallo,
    Wie heeft er wel eens last van innestellingsbloeding gehad?

Ik had namelijk vorig weekend ongesteld moeten worden. En afgelopen donderdag was er nog niets.
    Test gedaan en deze was negatief.
    Gisteren begon ik te vloeien. Dus ik dacht oke ik wordt dus toch ongesteld, het zal morgen wel doorzetten.
    Want het was heel bruin slijm, waarvan het leek dat er een beetje bloed door heen zat. Het waren misschien 10 druppels. Maar nu is dat weer helemaal over.
    Wat denken jullie?
    Kan dat innestelingsbloed zijn geweest?

Groetjes MMdJ

Valesca
    Lid
    #4085964 Quote

Hoi MMdJ

Dat zou kunnen. Ik zou het even afwachten en als je over een paar dagen nog niet echt ongesteld bent, nog eens een test doen.

Soms kan innestelingsbloed zelfs op een menstruatie lijken maar kan ook bruin zijn heb ik gelezen.

#4086054 Quote

ik heb dat gehad toen ik ongi moest worden, maar het zette ook niet door, net zoals bij jouw en ik wzas zwanger..hen dat toen ook nog gehad met 9 en 13 weken..
    ben nu 34 weken zwanger..
    dus het kan, maar ik weet ook dat je lichaam je echt voor de gek kan houden..

liefs

#4086178 Quote

@ Kleintje,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Hoeveel dagen na je bloeding heb jij een positieve test gehad??

@ Valesca,
    Bedankt voor je reactie!
    Zelf heb je het niet gehad?

Groetjes MMdJ

meagain
    Lid
    #4086302 Quote

hoi,

ik heb het wel gehad.. een week voordat ik ongi moest worde verloor ik een beetje bloed.. 1 keer afvegen zeg ma..
    3 dagen later had ik een positieve test in handen (ongeduld)

heb je al weer een test gedaan?

liefs

TessavO
    Lid
    #4086604 Quote

Hoi MMdJ,

Ik heb geen ervaring met innestelingsbloed, maar het zou natuurlijk kunnen. Inderdaad handig om misschien eind deze week weer een test te doen?

Succes, groet
    Tes

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4086648 Quote

Hoi MMdJ,

Grote kans dat het innestelingsbloed is. Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gehad. Eerst denk je: balen, maar een week later had ik een positieve test in handen… Het zou dus zomaar kunnen.
    Hopen dus! Wanneer ga je testen?

Succes!

#4086655 Quote

Hey meiden,
    Ik ben woensdag vrij, dus denk dat ik woensdag ga testen….. Want wil niet heel blij of juist teleurgesteld naar mijn werk gaan. Plus het feit dat ik er morgen ochtend wel heel vroeg uit moet! hihihi
    Dus doe ik het lekker woensdag op mijn gemak.
    Er is nog steeds geen ongi gekomen.
    Wel heb ik wat afscheiding. Verder niets.
    Dus ik wacht het wel af woensdag.
    Mocht de test nagatief zijn, wacht ik nog een week en als er dan nog niets is, ga ik naar de dokter.
    Misschien kan die dan een bloedtest doen.

Maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen.
    Eerst woensdag maar eens afwachten.

@ Marty: bedankt voor je reactie.
    Hoop dat ik het zelfde resultaat heb als jij.
    Hoever ben jij zwanger?
    Of was dat bij een eerdere zwangerschap en ben je nu druk voor de volgende?

Groetjes MMdJ

#4086782 Quote

hai hai,

Het zou zomaar kunnen! Maar het hoeft niet.. Bij de eerste had ik het niet volgens mij…Begin juli had ik ook een tussenbloeding, innestel dacht ik, omdat het maar een dag was & net na mijn menstr, uiteindelijk heb ik heeeel stoer gewacht met testen tot dat het vanzelf kwam.. duurde 12 NA mijn NOD… Ik hoop het echt voor je meis! Zou wel heeeeeel leuk zijn!! Succes!!!

Groetjes Mama Sun

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct