Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Innestelingsbloeding….iemand ervaring?

• Auteur

Hallo allemaal,

na 12 dagen heb ik mijn eisprong gehad, van te voren en de dag zelf goed geklust en nu bij dag 20 van mijn cyclus (normaal rond de 30 dagen) ben ik ineens ongesteld……flink buikpijn en rugpijn gehad. Normaal ben ik ook vrij op tijd met mijn menstruatie.

Kan dit dan een innestelingsbloeding zijn….of is dit te vroeg daarvoor?

Groetjes Astrid

#4093182 Quote

Hoi Astrid,

Een innestelingsbloeding zou kunnen, met name als het donker (oud) bloed is. Hoe lang duurt het al?

Groetjes, Chris

#4093227 Quote

Ben nu twee dagen….ik heb ook geen idee hoelang dat kan duren. Beetje op internet zitten zoeken, maar daar lees je ook alleen maar tegenstrijdige verhalen. Dus dat schiet dan ook niet echt op.

Tis eigenlijk net een menstruatie. Is geen donker bloed, maar het wordt nu al minder, terwijl ik normaal toch wel zo’n 5 à 6 dagen ongesteld ben.

Ik weet het echt niet. wil niet te snel denken dat ik zwanger ben, maar ben zoooo moe, misselijk (dat kan dacht ik nog niet, maar goed), zere borsten en ben duizelig.

Geen idee wat er allemaal in mijn lijf gebeurd.

Groetjes Astrid

#4093243 Quote

Hoi Asjepoester,

Ik heb een beetje hetzelfde. Na een miskraam (zwangerschap van 9 weken) ben ik na 28 dagen weer netjes ongi geworden. Dit is nu mijn 2e ronde om zwanger te worden. Ik werd alleen opeens vorige week ongesteld terwijl ik pas op de 19e dag van mijn cyclus zat. Als je kijkt naar de tijd tussen de bevruchting en innesteling zou het dus om een innestelingsbloeding kunnen gaan. Ik had alleen anders dan jij helemaal geen gevoelige borsten oid (wat ik normaal tijdens een menstruatie wel heb) ook had ik een heel ander soort pijn. Het waren af en toe pijnscheutjes precies boven mijn schaambeen.

Tja ik loop me sindsdien ook al helemaal gek te zoeken op het internet. Dat zijn idd allemaal tegenstrijdige verhalen. De één zegt dat het weinig voorkomt, de ander veel. De één zegt dat het donker bloed moet zijn, de ander zegt dat het ook helder bloed kan zijn..ik weet het niet meer en daarbij is geen lichaam hetzelfde….er zit dus niets anders op dan afwachten denkt ik. We maken ons zelf helemaal gek met speculeren en proberen een antwoord te vinden door het internet af te struinen terwijl het antwoord volgens mij alleen in een positieve of negatieve test te vinden is..

succes meid!

Even doorbijten (zegt dappere ik :S)

liefs Jolien

#4093337 Quote

Het kan ook zijn dat je enkele dagen voor je ongi even een bloeding hebt, maar dat die dan weer stopt. Heb ik meerdere keren gehad.

#4093629 Quote

Hey Astrid,
    Ik heb in juli ook innestellingsbloed gehad.
    Dit was eigenlijk erg donker bruin.
    ’s middags begonnen en ’s avonds alweer over.
    Een week later had ik een positieve test in handen.
    Helaas een miskraam gehad, maar ik dacht eerst ook ongesteld te worden. Alleen het zette niet door.

Dus het zou kunnen, iedereen heeft het weer anders.
    Ik zou maar even afwachten.
    Als je blijft vloeien, denk ik dat je cyclus deze maand gewoon een beetje in de war is.

Groetjes MMdJ

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool
    #4093729 Quote

Bedankt voor de reacties.

Inmiddels had ik vanmiddag een klein beetje bruin bloedverlies. Nu weer helemaal niets. ik weet het niet, ik wacht de ongesteldheid wel af of die komt en anders gaan we testen…..

Ik voel me gewoon raar; dus ik ben heel erg benieuwd.

Groetjes Astrid

#4093733 Quote

Jolien bedankt voor je berichtje! jij ook succes !

#4093864 Quote

Hey Astrid,

Ik heb ook bloedverlies gehad. 5 dagen lang op dag 28 om precies te zijn. Dit was helderrood bloed dus ik dacht, jammer, op naar de volgende ronde….
    Wat bleek…..Na zo’n ander halve week kwam ik erachter dat ik toch echt zwanger was….
    Helaas kreeg ik na 4 weken weer bloedverlies en is het uitgedraaid op een miskraam. Ben eergisteren het vruchtje verloren. Zou nu 9 weken zwanger zijn….
    Maar goed, de dokter zei dus dat het een innestelingsbloeding is geweest….
    Ik zal voor je duimen…
    Succes met wachten……

Liefs Nurse

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct