Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Innestelingsbloeding, of menstruatie?

• Auteur

Hey even weer een update! 21 feb was mijn 1e dag van de mens, volgens de berekeningen was mijn ei er vorige week maandag. Dan zou 12 maart de innesteling moeten zijn en kreeg zaterdag dus ineens een bloeding.. Ik schrok want dacht dat mijn mens weer was begonnen, maar dan was dat wel 9 dagen te vroeg.. Wat denken jullie? Het is een soort menstruatie maar dan wel lichter..heb het nu 3 dagen. Ik weet niet wat ik moet denken! Innestelingsbloeding?

#4276320 Quote

Je zou denken een innestelingsbloeding volgens het boekje.
    9 dagen eerder menstrueren dat zou betekenen dat je wel een hele korte cyclus hebt gehad.

maar het bloeden blijft aanhouden begrijp ik?
    En is het veel (inlegkruisje of maandverband?)???
    een innestelingsbloeding is volgens mij maar een drupje bloed/bruinig bloed.

Moeilijk te zeggen… Afwachtten? Testen heeft absoluut nog geen nut….

#4276342 Quote

Spannend zeg. Ik hoop voor jullie dat het een innetelingsbloeding is.
    Succes met afwachten!

#4276364 Quote

Ik hoop het ook erg! We moeten maar afwachten 🙂 zijn er nog andere mensen die ook zo’n innestelingsbloeding hebben gehad?

#4276365 Quote

Ook ik moet vrijdag eigenlijk begin met mens maar verloor gisteravond opeens een klein beetje bloed ( roze) en nu net bij het toilet weer wat bij afvegen. niks in onderbroek ofzo. afgelopen weekend wel paar keer flinke steken in mijn buik gevoeld.. is dit innesteling?

#4276372 Quote

Hay meid,

Volgens mij is een lichte menstruatie teveel voor een innestelingsbloeding……….maar wat vroeg!

Blijft dus een raadsel………………….spannend!!

Succes xxxxxxxxxxxxxx mij

Lees ook: Wanneer ben ik vruchtbaar? - Handige rekentool

Ciomama
    Lid
    #4276384 Quote

Heey meid,

Ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Heb vandaag mn nod en heb zondag en gisteren een heel klein beetje bruinige afscheiding gehad. Ik probeer met testen te wachten tot zaterdag/zondag. Mijn vorige mens begon namelijk ook met 2/3 dagen licht bruinige afscheiding en 3 dagen daarna pas de echte mens. Maar bij jou is het wel wat vroeg voor een mens. Testen heeft helaas nog geen zin.Verwarrend hé, dat vrouwenlichaam! Laten we hopen dat we allebei na het weekend een positieve test in handen hebben!!!

Succes met wachten!!
    Liefs ciomama

#4276392 Quote

pff inderdaad dat vrouwenlichaam…
    bij elk steekje of gevoel van misselijkheid denk ik zou het.. haha terwijl het nog veel te vroeg is voor misselijkheidsklachten.. let ook enorm op mijn borsten want die schijn je direct te merken..
    hoe zit dat met spotting? heb je dat alleen als je de pil slikt? ik bedoel kan ik dat uitsluiten als bloedverschijnsel?

#4276407 Quote

Meiden,

Veel succes! Ik duim voor jullie allemaal, en het zou voor mij (ons) ook erg fijn zijn als er een aantal zwangeren bijkomen. Het is rustig namelijk..

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct